Procurement Business Process Improvement Consultant

Tanácsadó Jelentkezem a projektfeladatra
Megjelenés dátuma: 2019 augusztus 21, szerda Azonosító: 2271


Tasks

  • Candidate will be required to work on design and develop global/ standard procurement processes, replacing the current regional/ local ones
  • Engage with business partners to analyze current procurement processes, and organizational structure
  • Facilitate and lead process discussions, requirements elicitation, and validation work sessions
  • Identify bottlenecks in business processes
  • Design, and develop new, global/standard processes including the desired organization, roles, and responsibilities
  • Use her/his expertise in business process analytics to create insights that solve business problems
  • Improve performances through process optimization
  • Make processes cheaper, faster, flawless and more agile
  • Act as change management agent
  • Provide leadership while implementing new processes
  • Prepare process documentation, and training documents

Requirements

  • Proven organizational and process improvement skills, including effectively developing project workplans, meeting deadlines and managing multiple highly complex projects within a fast-paced, changing environment.Operates with an orientation toward results and attention to detail.
  • Demonstrated skill in facilitating interdisciplinary teams and in continuously assessing group dynamics.Demonstrates change agent demeanor flexible thinker with ability to quickly and autonomously adapt to a changing environment.Possesses strong influencing and relationship-building skills.
  • Agility in communicating effectively, including navigating controversial issues with a wide range of departments and individuals at all levels throughout the organization.
  • Proven effectiveness in autonomously working with senior organizational leadership as well as with front line staff.
  • Expertise in a variety of improvement and redesign tools and techniques such as Lean, Change Management, Rapid Cycle Testing, Value Stream Mapping etc.
  • Excellent verbal and written skills including formal presentation and training skills
  • Skill in use of Microsoft Office applications including Word, Excel, PowerPoint, Access and Outlook
  • Oracle knowledge is preferred

Our offer

  • Outstanding daily rate
  • 6 months contract
  • Home office - 2 days per week

Jelentkezés LinkedIn profilommal

A jelentkezés leggyorsabb módja, csak pár kattintás

Jelentkezem a LinkedIn profilommal

Jelentkezés erre a projektfeladatra

Hasonló állásajánlatok

Szakértő és tanácsadó

Data Engineer

Munkavégzés helye Budapest
Szakértő és tanácsadó

Freelancer Project manager

Munkavégzés helye Budapest
Szakértő és tanácsadó

Freelancer API management szakértő

Munkavégzés helye Budapest
Szakértő és tanácsadó

Freelancer CI/CD szakértő

Munkavégzés helye Budapest

Összes ajánlat

Kérdése van?Segítünk! Hívjon minket az alábbi telefonszámon!+36 1 266 24 20

A weboldal használatával hozzájárul a sütik használatához. Részletek...

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás