Procurement Business Process Improvement Consultant

Tanácsadó Jelentkezem a projektfeladatra
Megjelenés dátuma: 2019 június 19, szerda Azonosító: 2271


Tasks

  • Candidate will be required to work on design and develop global/ standard procurement processes, replacing the current regional/ local ones
  • Engage with business partners to analyze current procurement processes, and organizational structure
  • Facilitate and lead process discussions, requirements elicitation, and validation work sessions
  • Identify bottlenecks in business processes
  • Design, and develop new, global/standard processes including the desired organization, roles, and responsibilities
  • Use her/his expertise in business process analytics to create insights that solve business problems
  • Improve performances through process optimization
  • Make processes cheaper, faster, flawless and more agile
  • Act as change management agent
  • Provide leadership while implementing new processes
  • Prepare process documentation, and training documents

Requirements

  • Proven organizational and process improvement skills, including effectively developing project workplans, meeting deadlines and managing multiple highly complex projects within a fast-paced, changing environment.Operates with an orientation toward results and attention to detail.
  • Demonstrated skill in facilitating interdisciplinary teams and in continuously assessing group dynamics.Demonstrates change agent demeanor flexible thinker with ability to quickly and autonomously adapt to a changing environment.Possesses strong influencing and relationship-building skills.
  • Agility in communicating effectively, including navigating controversial issues with a wide range of departments and individuals at all levels throughout the organization.
  • Proven effectiveness in autonomously working with senior organizational leadership as well as with front line staff.
  • Expertise in a variety of improvement and redesign tools and techniques such as Lean, Change Management, Rapid Cycle Testing, Value Stream Mapping etc.
  • Excellent verbal and written skills including formal presentation and training skills
  • Skill in use of Microsoft Office applications including Word, Excel, PowerPoint, Access and Outlook
  • Oracle knowledge is preferred

Our offer

  • Outstanding daily rate
  • 6 months contract
  • Home office - 2 days per week

Jelentkezés LinkedIn profilommal

A jelentkezés leggyorsabb módja, csak pár kattintás

Jelentkezem a LinkedIn profilommal

Jelentkezés erre a projektfeladatra

Hasonló állásajánlatok

Szakértő és tanácsadó

Freelance Tesztmenedzser

Munkavégzés helye Budapest
Szakértő és tanácsadó

Freelancer Project manager

Munkavégzés helye Budapest

Összes ajánlat

Kérdése van?Segítünk! Hívjon minket az alábbi telefonszámon!+36 1 266 24 20

A weboldal használatával hozzájárul a sütik használatához. Részletek...

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás