Cégvezetőnk teljes körű támogatásához keressük asszisztens pozícióba új kollégánkat.
Vár egy összetartó és fiatalos csapat, belvárosi irodába, home office lehetőséggel.
Feladatok
- Vezető munkájának teljes körű támogatása
- Általános és személyes asszisztencia
- Ügyintézés, adminisztratív és szervezési feladatok, általános irodai teendők ellátása
- Tárgyalások, értekezletek, találkozók és egyéb megbeszélések előkészítése, szervezése
- Szakmai anyagok, jelentések és tájékoztatók adminisztrációjának ellátása, határidők nyomon követése, nyilvántartások vezetése
- Rendezvényeken való részvétel
- Árajánlatok bekérése és kezelése
- Kimutatások, statisztikák összeállítása és kezelése
- Egyéb asszisztensi feladatok ellátása
Elvárások
- Legalább középfokú vagy felsőfokú végzettség
- Legalább középfokú aktív angol nyelvtudás (szóban és írásban)
- Legalább 2-3 éves asszisztensi tapasztalat
- Word, Excel, PPT magas szintű ismerete
- Önálló munkavégzés
Az ideális jelölt
- Precíz
- Gyorsan és igényesen dolgozik
- Kiegyensúlyozott, lelkes, pozitív személyiség
- Proaktív, kreatív, megoldáskereső
- Jól kezeli a szerteágazó feladatokat
Amit ajánlunk
- Összetató, fiatalos csapat
- Belvárosi, modern iroda (Deák Ferenc tér)
- Rendszeres csapatépítők