HR-szoftverek fejlesztésében piacvezető partnerünk keresi csapatába Termékmenedzser kollégáját. XIII. kerületi irodaházukban jó munkahelyi légkört, modern, magas színvonalú munkakörnyezetet, home office lehetőséget, rugalmas munkaidőt és szakmai fejlődési lehetőséget biztosítanak.
Feladatok:
- Termékfejlesztési ötletek validációja, kidolgozása, priorizálása, és megvalósítása
- Az új termék és szolgáltatás struktúra kialakításának támogatása
- A termékfejlesztés támogatása a portfólió bővítése érdekében az új ügyfelek igényeihez vagy új piacokhoz, ismert validált technológiák vagy folyamatok használatával
- Részvétel a meglévő termékek fejlesztésében, valamint új termékek, folyamatok fejlesztésében a piaci pozíció javítása érdekében
- A termék portfólió menedzselése, termékszerkezeti módosítások, és ehhez kapcsolódó akciók (pl. kivezetések, bevezetések) tervezése
- Az adott igényre a lehető legjobb megoldás biztosítása
- Termékelemzési feladatok elvégzése (piaci információk gyűjtése, adatelemzés és elemzés eredményeire alapozott döntéselőkészítő anyagok elkészítése)
- Termékmarketing terv készítésében való közreműködés, koncepció alkotástól egészen a bevezetés tervezéséig
- Technikai megvalósítás nyomonkövetése, a termékhez kapcsolódó üzleti folyamatok kialakítása
Elvárások :
- Hasonló területen szerzett releváns tapasztalat
- IT ismeretek / tapasztalat informatikai termékekkel
- Magas szintű üzleti és műszaki ismeretek
- Az aktuális piaci trendek, versenytársak és jogszabályok ismerete
- Kreatív, proaktív és eredményorientált szemlélet
- Pénzügyi és piackutatási elemzések készítésében szerzett gyakorlat
Amit ajánlunk:
- Cafeteria
- Bónusz juttatás
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Homeoffice lehetőség (heti 2 nap a próbaidő leteltét követően)
- Céges rendezvények