Szívesen dolgoznál IT vagy szoftver tanácsadóként, de nem szeretnéd munkaidődet folyamatosan irodán kívül tölteni? Fontosnak tartod a közvetlen kapcsolatot kollégáiddal és a munkán belüli tudásmegosztást? Technical Support Specialist-ként ezt a két dolgot párosíthatod egymással. Budapesti irodából fogod segíteni az ügyfeleket, és amikor szükséges, felkeresed őket, hogy személyesen nyújts nekik technikai támogatást.
Mik lennének a feladataid?
- A munkád abból fog állni, hogy legjobb tudásod szerint segíted megválaszolni magyar ügyfelek és kollégák felmerülő kérdéseit, problémáit. Meghallgatod őket, együtt gondolkodsz velük, kérdéseket teszel fel és priorizálod a megoldandó feladataidat.
- Néhány esetben gyorsan meg fogod tudni oldani a felmerülő feladatokat, azonban az is elő fog fordulni, hogy mélyre kell ásnod a probléma okának felkutatásáért. Tudnod kell azt is, hogyan kommunikáld a megoldást barátságos, de professzionális módon. A külföldi kollégákkal való szoros együttműködés miatt a kommunikációképes angol nyelvtudás elengedhetetlen.
- Az értékesítő és az implementálást végző tanácsadó kollégákkal fogsz majd együtt dolgozni. Néha pedig az ügyfeleinket is meglátogatod, így minden nap más feladatot rejt majd.
Téged keresünk, ha
- stabil háttérrel rendelkezel IT területen
- szeretsz analitikusan megoldható problémákkal foglalkozni, ötletelni
- nem ijesztenek meg az olyan szavak, mint a Java, SQL, Cloud, SaaS,
- alapvetően szeretsz csapatban dolgozni, de az önálló problémamegoldás sem jelent gondot
- ügyfélcentrikus vagy
- jó kommunikációs készségekkel rendelkezel
- magyar anyanyelvű vagy, ugyanakkor biztosan és folyékonyan beszélsz angolul
Amit kínálnak
- kiemelkedően jó munkakörnyezet
- kedves ügyfelek
- folyamatos tanulás
- számos (nemzetközi) fejlődési lehetőség
- szakértővé válhatsz
- hibrid munkarend, home office lehetőség
- cafeteria, bónusz