Banki környezetbe keresünk tapasztalt IT Rendszerszervező kollégát hosszú távra, aki dokumentumkezeléshez kapcsolódó rendszerek üzleti igényeit gyorsan megérti, feldolgozza és ezekhez technikai specifikációt készít.
Feladatok
- Dokumentumkezeléshez kapcsolódó üzleti igények felmérése, elemzése, architektúra megismerése, elsajátítása
- Rendszerek közötti integrációs feladatok felmérése és tervezése
- User Story-k elkészítése figyelembe véve a webes technológiai adottságokat
- Backlog kezelése
- Fejlesztések dokumentálása, nyomon követése
- Futó projektek kapcsán egyeztetés üzleti és IT társterületekkel, fejlesztőkkel
- A fejlesztések belső tesztelésének támogatása, tesztesetek definiálása
- Hatókörébe tartozó, belső fejlesztésű alkalmazások support eseteinek kezelése
Mit várunk?
- Releváns felsőfokú végzettség
- Hasonló munkakörben szerzett minimum 3 éves tapasztalat
- Webes technológiák általános ismerete
- Webes technológiát használó fejlesztési projektben szerzett tapasztalat
- Agilis munkakörnyezetben szerzett ismeret, tapasztalat (scrum, kanban)
- Analitikus és adaptív gondolkodás, rendszerszemlélet
- Relációs adatbázis tervezési ismeretek (MsSQL, Oracle)
- Irodai programok, csoportmunkatámogató alkalmazások ismerete (MS Office, Confluence, JIRA)
- Heti 3 nap irodai jelenlét vállalása
Előnyt jelenthet:
- Bankszektorban, pénzügyi szolgáltatónál szerzett tapasztalat
- Angol nyelv ismerete
Amit ajánlunk:
- Stabil, piacvezető, nemzetközileg elismert vállalati háttér
- Izgalmas, kihívást jelentő feladatok, projektek
- Hibrid munkavégzés, heti 2 nap home office lehetőséggel