Nemzetközi hátterű biztosító partnerünk IT csapat keresünk ServiceDesk Team Lead kollégát.
Az új kolléga a Service Desk csoport operatív irányításáért és a Biztosító informatikai folyamatainak első szintű (L1) támogatásáért felel.
Feladatok
- A SD tevékenységet ellátó munkatársak napi munkájának koordinálása, amely kiterjed SW és HW rendszerekre egyaránt
- Csapattagok segítése, mentorálása, teljesítményértékelés
- Végfelhasználói igények kiszolgálásának koordinálása
- Előfizetések és mobiltelefon eszközparkjának kezelése és ellenőrzése
- Vidéki irodahálózat üzemeltetésének koordinálása
- Informatikai eszközkészlet és leltár kontrollja, selejtezés koordinálása
- Beszállító partnerekkel való kapcsolattartás
- Új rendszerek, folyamatok bevezetésénél való aktív közreműködés, a kialakított rendszerek és folyamatok felügyelete
- Auditokban való részvétel
- KPI-ok figyelése, reporting, monitoring
Elvárások, az ideális jelölt
- Min. 3 éves Servicedesk tapasztalat min. 1,5 éves csapatvezetői tapasztalat
- Kommunikációképes, szakmai angol nyelvtudás
- Jó probléma megoldó, kiválóan kommunikál, analitikus gondolkodó, önálló, proaktív és people managementben is van tapasztalata.
Amit kínálnak
- Hybrid munkavégzés (50% home office)
- Kötetlen munkarend, nincs készenlét
- Szakmai kihívások, fejlődési lehetőség
- Bónusz, képzéstámogatás, nyelvtanulási lehetőség