ServiceDesk Team Lead

Megjelenés dátuma: 2023. február 01.

Azonosító: 9191 Helyszín: Budapest Munkakör: Egyéb

Nemzetközi hátterű biztosító partnerünk IT csapat keresünk ServiceDesk Team Lead kollégát.

Az új kolléga a Service Desk csoport operatív irányításáért és a Biztosító informatikai folyamatainak első szintű (L1) támogatásáért felel.

Feladatok

  • A SD tevékenységet ellátó munkatársak napi munkájának koordinálása, amely kiterjed SW és HW rendszerekre egyaránt
  • Csapattagok segítése, mentorálása, teljesítményértékelés
  • Végfelhasználói igények kiszolgálásának koordinálása
  • Előfizetések és mobiltelefon eszközparkjának kezelése és ellenőrzése
  • Vidéki irodahálózat üzemeltetésének koordinálása
  • Informatikai eszközkészlet és leltár kontrollja, selejtezés koordinálása
  • Beszállító partnerekkel való kapcsolattartás
  • Új rendszerek, folyamatok bevezetésénél való aktív közreműködés, a kialakított rendszerek és folyamatok felügyelete
  • Auditokban való részvétel
  • KPI-ok figyelése, reporting, monitoring

Elvárások, az ideális jelölt

  • Min. 3 éves Servicedesk tapasztalat min. 1,5 éves csapatvezetői tapasztalat
  • Kommunikációképes, szakmai angol nyelvtudás
  • Jó probléma megoldó, kiválóan kommunikál, analitikus gondolkodó, önálló, proaktív és people managementben is van tapasztalata.

Amit kínálnak

  • Hybrid munkavégzés (50% home office)
  • Kötetlen munkarend, nincs készenlét
  • Szakmai kihívások, fejlődési lehetőség
  • Bónusz, képzéstámogatás, nyelvtanulási lehetőség

Jelentkezés CV feltöltéssel

Önéletrajzok *
(magyar és/vagy angol)
MEGENGEDETT FÁJLOK: DOC, DOCX, PDF, RTF.
MAXIMUM 2 FÁJL (MAXIMUM 10 MB FÁJLONKÉNT).

Húzd ide a fájlokat
vagy