Service, Governance & Risk Director állás

Megjelenés dátuma: 2025. január 14.

Kövess minket!


Az álláshirdetés lejárt.
Azonosító: 12904 Helyszín: Budapest Munkakör: IT menedzser, IT vezető

Vezetőt keresünk partnercégünkhöz egy átalakulóban lévő területre. Ez a növekvő, jelenleg kb. 15 fős, három csapatra osztott terület felel megbízónknál az SDLC folyamat governance, minőségbiztosítás és támogatás részéért, az IT incidens, probléma és SLA menedzsmentért és a kialakulóban lévő kockázatmenedzsment és belső kontrollrendszerért.
Ennek a területnek a működtetéséért és a közép vezetői csapat támogatásával történő továbbfejlesztéséért lesz felelős az új munkatárs.

Feladatok

  • A terület fejlesztése és működtetése az Incident- & Problemmanagement, IT SLA Management, SDLC folyamat governance és IT fejlesztést támogató területeken.
  • Az új szolgáltatások működési keretének kidolgozása és a meglévők továbbfejlesztése a szolgáltatások vezetőivel együttműködésben a céges irányelveknek megfelelően
  • Felelős leszel a belső governance, IKS (Interne Kontrollsysteme) és kockázatkezelési folyamatok kiépítéséért az ügyvezetés segítségével és az anyavállalat elvárásaival összhangban, beleértve a kockázatok azonosítását, elemzését, a megfelelő kockázatcsökkentő intézkedések kezdeményezését és jelentések készítését
  • Felelős leszel a szolgáltatásaikhoz kapcsolódó operatív minőségbiztosítási intézkedések meghatározásáért
  • Tudásoddal, kommunikációs készségeddel támogatod a szolgáltatások ügyfélkapcsolatainak erősítését
  • Támogatod a szervezetet az eszkalációk megoldásának koordinálásában és kommunikációjában
  • Tudásoddal támogatod a szervezetet a minél magasabb szintű ügyfélelégedettség érdekében
  • Részt veszel a cég jövőkép alakításában, stratégiai erőforrás tervezésben
  • Részleged támogatja a know-how menedzsmentet

Elvárások

  • Sikeresen befejezett felsőfokú tanulmányok IT, vagy IT területhez kötődő mérnöki, gazdasági vagy üzleti területen, esetleg ezekkel egyenértékű munkatapasztalat
  • Nemzetközi, interkulturális környezetben szerzett tapasztalat
  • Legalább 5 év nagyvállalati tapasztalat
  • Többéves tapasztalat IT governance, folyamatfejlesztés vagy risk management területen, ismered az IT működésének folyamatait enterprise környezetben
  • Minimum 3 év vezetői tapasztalat IT közeli területen, felelősséggel 15+ főért, vezetők vezetésében szerzett tapasztalat
  • Német ÉS angol tárgyalóképes nyelvtudás

Előnyt jelent

  • Pénzintézeti terület működésében szerzett tapasztalat
  • Enterprise és/vagy banki IT architektúrák magas szintű ismerete.
  • Már vannak tapasztalataid a folyamatok tervezésében, koordinálásában, elemzésében és optimalizálásában.

Amit kínálnak

  • határozatlan idejű, teljes munkaidős foglalkoztatás
  • hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • dinamikusan növekvő cég, bővülő csapat, új és változatos feladatok, kihívások
  • részvétel a cég jövőjének alakításában
  • részvétel a szervezeti átalakításban, a szervezeti kultúra formálásában, új szervezeti egység kialakításában
  • lehetőség a partnerek üzleti / IT jövőjének alakításában
  • lehetőség új szolgáltatási kör kidolgozására
  • barátságos, támogató légkör
  • személyes fejlődés lehetősége, képzések, tréningek
  • hibrid munkavégzés, home office lehetősége
  • jól megközelíthető, kellemes, modern irodai környezet
  • versenyképes fizetés, béren kívüli juttatás, bónusz
  • Linkedin Learning
  • céges programok, rendezvények



Jelentkezés CV feltöltéssel

Önéletrajzok *
(magyar és/vagy angol)
MEGENGEDETT FÁJLOK: DOC, DOCX, PDF.
MAXIMUM 2 FÁJL (MAXIMUM 10 MB FÁJLONKÉNT).

Húzd ide a fájlokat
vagy

Success message!
Warning message!
Error message!