Vezetőt keresünk partnercégünkhöz egy átalakulóban lévő területre. Ez a növekvő, jelenleg kb. 15 fős, három csapatra osztott terület felel megbízónknál az SDLC folyamat governance, minőségbiztosítás és támogatás részéért, az IT incidens, probléma és SLA menedzsmentért és a kialakulóban lévő kockázatmenedzsment és belső kontrollrendszerért.
Ennek a területnek a működtetéséért és a közép vezetői csapat támogatásával történő továbbfejlesztéséért lesz felelős az új munkatárs.
Feladatok
- A terület fejlesztése és működtetése az Incident- & Problemmanagement, IT SLA Management, SDLC folyamat governance és IT fejlesztést támogató területeken.
- Az új szolgáltatások működési keretének kidolgozása és a meglévők továbbfejlesztése a szolgáltatások vezetőivel együttműködésben a céges irányelveknek megfelelően
- Felelős leszel a belső governance, IKS (Interne Kontrollsysteme) és kockázatkezelési folyamatok kiépítéséért az ügyvezetés segítségével és az anyavállalat elvárásaival összhangban, beleértve a kockázatok azonosítását, elemzését, a megfelelő kockázatcsökkentő intézkedések kezdeményezését és jelentések készítését
- Felelős leszel a szolgáltatásaikhoz kapcsolódó operatív minőségbiztosítási intézkedések meghatározásáért
- Tudásoddal, kommunikációs készségeddel támogatod a szolgáltatások ügyfélkapcsolatainak erősítését
- Támogatod a szervezetet az eszkalációk megoldásának koordinálásában és kommunikációjában
- Tudásoddal támogatod a szervezetet a minél magasabb szintű ügyfélelégedettség érdekében
- Részt veszel a cég jövőkép alakításában, stratégiai erőforrás tervezésben
- Részleged támogatja a know-how menedzsmentet
Elvárások
- Sikeresen befejezett felsőfokú tanulmányok IT, vagy IT területhez kötődő mérnöki, gazdasági vagy üzleti területen, esetleg ezekkel egyenértékű munkatapasztalat
- Nemzetközi, interkulturális környezetben szerzett tapasztalat
- Legalább 5 év nagyvállalati tapasztalat
- Többéves tapasztalat IT governance, folyamatfejlesztés vagy risk management területen, ismered az IT működésének folyamatait enterprise környezetben
- Minimum 3 év vezetői tapasztalat IT közeli területen, felelősséggel 15+ főért, vezetők vezetésében szerzett tapasztalat
- Német ÉS angol tárgyalóképes nyelvtudás
Előnyt jelent
- Pénzintézeti terület működésében szerzett tapasztalat
- Enterprise és/vagy banki IT architektúrák magas szintű ismerete.
- Már vannak tapasztalataid a folyamatok tervezésében, koordinálásában, elemzésében és optimalizálásában.
Amit kínálnak
- határozatlan idejű, teljes munkaidős foglalkoztatás
- hosszú távú, stabil munkalehetőség
- dinamikusan növekvő cég, bővülő csapat, új és változatos feladatok, kihívások
- részvétel a cég jövőjének alakításában
- részvétel a szervezeti átalakításban, a szervezeti kultúra formálásában, új szervezeti egység kialakításában
- lehetőség a partnerek üzleti / IT jövőjének alakításában
- lehetőség új szolgáltatási kör kidolgozására
- barátságos, támogató légkör
- személyes fejlődés lehetősége, képzések, tréningek
- hibrid munkavégzés, home office lehetősége
- jól megközelíthető, kellemes, modern irodai környezet
- versenyképes fizetés, béren kívüli juttatás, bónusz
- Linkedin Learning
- céges programok, rendezvények