Partnerünk informatikai megoldásokra specializálódott vállalat, amely innovatív fejlesztéseivel támogatja partnerei digitális átalakulását keres magukhoz bővülés céljából Senior IT Change Owner kollégát.
Feladatok
- Speciális IT infrastruktúra szervezői feladatkör aki elsősorban a banki IT Technológia projekteknél és BAU feladatoknál megszervezi és lekoordinálja a végrehajtást, előkészíti a verzióváltásokat, Change Advisory Boardra előkészíti a verzióváltásokat.
- Aktívan részt vesz az IT Technológia projektekben, BAU feladatokban és ezek koordinációjában, szükséges alkalmazásüzemeltetői, rendszergazdai egyeztetések végrehajtásában.
- Koordinálja a bevont társterületi erőforrások munkáját is a célfeladat eléréséhez, szükség esetén eszkalációt indít (problémák, döntési pontok felismerése)
- A célok, határidők szerinti megvalósítását biztosítja
- A változó infrastruktúra, belső folyamatok, üzleti környezet és a szervezet tevékenységéből adódóan felmerülő feladatok és problémák megoldását támogatja. Együttműködik a banki rendszerek változásában érintett társterületekkel
Elvárások
- Releváns szervezői munkatapasztalat
- Tervezési, szervezési és folyamatjavítási képesség
- Képesség önállóan és csapatmunkában való részvételre, csapatok koordinálása, együttműködés
- Jó kommunikációs és jó kapcsolatteremtő képesség Rendszer- és szolgáltatásszemlélet együttes megléte Gyors tanulási képesség
- Strukturált gondolkodás és munkavégzés
- Proaktivitás, motivált hozzáállás, jó stressz tűrő képesség Rugalmasság, terhelhetőség, agilitás
- Angol nyelvtudás minimum olyan szinten, hogy a szakmai angol nyelvű anyagokat értse és használja
Előny
- Banki környezetben szerzett tapasztalat ITIL módszertan ismerete
Amit ajánlanak
- Betanulás, fejlődés, vizsgázás (ISTQB tanúsítványok) anyagi támogatás
- Családias légkörű, nem multi szemlélet
- Szakmai kihívást jelentő, változatos feladatok
- Hosszú távú fejlődési lehetőség
- Kellemes, modern munkakörnyezet
- Fiatalos, dinamikus és innovatív csapatban zajló munka
- Hibrid munakrend