Svájci központú gépipari és elektronikai termékeket gyártó és fejlesztő partnerünk részére keresünk IT Admin kollégát.
Feladatok:
- 1., 2. szintű munkaállomásokkal és irodai informatikával kapcsolatos incidensek kezelése
- A helyzet megértése pontos kérdések feltevésével vagy magyarázatok átfogalmazásával
- A problémamegoldáshoz szükséges erőforrások azonosítása és szükség esetén helyszíni technikuslátogatások ajánlása
- Hibás alkatrészek cseréje vagy javítása
- Részvétel az informatikai infrastruktúra folyamatos fejlesztésében
- Funkcionalitási tesztek elvégzése
- A beavatkozások dokumentálása és továbbítása az illetékes osztályhoz
- Felhasználók kiszolgálása több országban, nemzetközi környezetben és egy csapat tagjaként
Elvárások
- Angol nyelvtudás (minimum C1 – napi használat szükséges, írásban és beszélben) a német előnyt élvez
- Legalább 3 éves tapasztalat hasonló szerepkörben az IT Support vagy a Service Desk területén.
- Jártasság a Windows környezetekben.
- Proaktív, megoldásorientált személyiség
- Alapvető hálózati ismeretek, AD, DNS, DHCP
- A Microsoft Office O365 ismerete
- Üzenetküldő és jegykezelő rendszerek ismerete.
- Tapasztalat legalább egy incidenskezelő és távoli támogatási eszközzel.
- Megfelelő kommunikációs készség az 1. és 2. vonalbeli informatikai támogatáshoz
- Alkalmi üzleti utak elérhetősége
Előnyök
- A VMWare virtualizációs technológia ismerete
- Végpontvédelem, tűzfalak ismerete
- Netapp, Synology tárolók ismerete
- Kapcsolók, routerek ismerete
- Biztonsági mentési rendszer ismerete (Veeam Backup & Replication)
Ajánlunk
- Jelenléti bónuszt, 13. havi jutalmat
- Támogatjuk az egészséged megőrzését, a sporttevékenységedet
- Céges autóbusz
- Céges rendezvényeken, kirándulásokon, kulturális eseményeken vehetsz részt
- Céges nyaralási lehetőséget biztosítunk számodra