E-commercel foglalkozó partnerünk csapatába keresünk Rendszerüzemeltető munkatársat, aki segít a teljes informatikai terület megfelelő irányba történő fejlesztésében – az alapfolyamatoktól, egészen a nemzetközi migrációs projektekig.
Feladatok:
- Együttműködés a nemzetközi IT-csapattal
- Hardver és szoftver management (Windows, Linux and MacOS)
- Technikai támogatás, különböző technológiák telepítése és konfigurálása
- Active Directory, Google Workspace (G Suite) és más üzleti szolgáltatások kezelése
- Az alkalmazottak betanítása az új és meglévő technológiáinkról
- Új IT-projektek bevezetése, beleértve a tesztelést is
Elvárások:
- Minimum 2 év szakmai tapasztalat
- Kommunikációs szintű angol nyelvtudás
- IT projektek irányításában szerzett tapasztalat
- Google Workspace (G Suite) ismerete
- Windows és Linux szerverek ismerete
- Hálózati kérdésekben való jártasság (L2 + L3 alapismeretek)
Előnyök:
- Atlassian eszközök ismerete – Jira, Confluence
- Windows server, AD, Microsoft 365, Azure, GCP ismerete
- Slack, Asana ismerete
- Windows, Linux and Mac OS támogatásban szerzett jártasság.
Amit ajánlunk:
- Tapasztalatnak megfelelő alapbér, éves bónusz, cafeteria, sportkártya / nyelvtanulás támogatása
- Rugalmas munkaidő,otthoni munkavégzés lehetőségével
- 1 nap/hónap, amelyet önfejlesztésre tudsz felhasználni és irodai angol órák.
- +5 fizetett szabadnap 1 a születésnapodra, 1 önkéntességre, 3 pedig amire csak szeretnéd