Pénzügyi területen jelen lévő partnerünk csapatába keresünk bővülés miatt Rendszerszervezési vezető kollégát Budapestre.
Feladatok:
- a szervezési terület irányítása
- az szervezési területen dolgozó munkatársak napi munkájának felügyelete,
- a bankon belüli üzleti igények feltárása, új fejlesztési igények megfogalmazása, fejlesztési projektekben való részvétel, azok koordinálása,
- üzleti területek felhasználói támogatása,
- termék specifikációk készítése
- folyamatszervezés
- az elkészült fejlesztések ellenőrzése és tesztelésének koordinálása
- rendszer paraméterezési feladatok ellátása
- banki rendszerekhez kapcsolódó szervezői feladatok ellátása, irányítása.
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség (gazdasági, informatikai)
- legalább 5 év banki területen szerzett releváns tapasztalat,
- vezetői gyakorlat (legalább 2-3 év),
- tapasztalat összetett üzleti és IT projektekben való részvételben vagy azok irányításában,
- erős vezetői és csapatirányítási készség,
- stratégiai gondolkodás és problémamegoldó képesség,
- rendszerszemlélet,
- Kiemelkedő agilis módszertani ismeretek és azok alkalmazása.
Előnyök:
- Scrum Master képzés, tanúsítvány
- Enterprise Architect, BPMN vagy ezzel ekvivalens software értelmezési szintű ismeret
- ITIL, UML, projektmódszertanok ismerete
- CI/CD eszközök, folyamatok ismerete
- tesztelési vezetői tapasztalatok
Amit ajánlanak:
- Barátságos légkör, elkötelezett csapat
- Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet
- Kellemes és kulturált munkakörnyezet, változatos munkakör
- A tevékenység átfogó gyakorlása, komplexitás, szakmai fejlődési lehetőség
- Csapatmunka mellett önálló, felelős munkavégzés biztosítása
- Lehetőség a tudatos pénzügyi szemlélet elterjesztésére
- Home office lehetőség
- Határozatlan idejű munkaszerződés 3 hónapos próbaidővel
- Cafetéria, Élet- és egészségbiztosítás, céges bulik, dolgozói masszázs
- Dolgozói ajánlási program
- Csatlakozási lehetőség mobiltelefon flottába
- Minden hónapban egyszer közös reggeli
- Munkavállalói résztulajdonosi program.