Magyarország piacvezető bér- és humánügyviteli szoftverek fejlesztésével foglalkozó vállalata keres Partnerkapcsolati munkatársat ügyfélszerződéseik kezelésére, partner nyilvántartási és kapcsolattartási feladatokkal.
Feladatok:
- CRM rendszer bevezetési projekt támogatása
- Támogatás nyújtása csapatok számára az adatbázisok vezetésében, Excel és operatív dokumentációs feladatokban.
- Egyedi fejlesztésű szerződésnyilvántartó rendszerük kezelése
- Új szerződésekkel / szolgáltatás bővítésekkel kapcsolatos koordinációs teendők ellátása
- Partnereintől beérkező adatváltozások és egyéb ügyféligények kezelése
- Az ügyfelek számlázási, adminisztratív igényeinek fogadásán túl társszervezeteinket is támogatni fogod a teljesítési igazolások menedzselésében
- Digitális iratkezelés, a papíralapú dokumentumok minimalizálása.
Elvárások:
- Legalább 2 éves irodai adminisztrációs/ügyviteli tapasztalat
- Microsoft office eszközök ismerete
- Feladatkezelő rendszerekben való jártasság
- Pontos, precíz munkavégzés
Amire számíthatsz, ha ezt a lehetőséget választod:
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Remek, összetartó csapat
- Naprakész bérpiaci információkra alapozott bérrel, az átlagnál magasabb cafeteria kerettel, félévenkénti bónusszal ösztönzik a teljesítményt.
- A munkába járást bérlettámogatással, kedvezményes, zárt kerékpártárolóval és hozzátartozó öltözővel, zuhanyzóval segítik.
- Hisznek abban, hogy a munka és magánélet egyensúlya feltöltődést és kreativitást eredményez
- Barátságos és ösztönző irodai környezetben dolgoznak (nagy személyes terekkel, zöld erkélyekkel. pihenőszobában, jól felszerelt tornateremben töltődnek), rugalmas munkaidővel, heti 1 nap otthoni munkavégzést biztosítanak.
- Családbarát munkahelyként támogatják a nyári táboroztatást, családi eseményeket szerveznek, szükség esetén cégként és munkatársi összefogással is segítenek.