Microsoft 365 Támogatási Szakértő (L1/L2) állás

Megjelenés dátuma: 2025. június 19.

Kövess minket!


Azonosító: 13476 Helyszín: Budapest Feladat: Rendszer üzemeltetés

Tapasztalt Microsoft 365 Támogatási Szakértőt keresünk, aki első- és másodszintű technikai támogatást nyújt felhasználóinknak a Microsoft 365 szolgáltatásokkal kapcsolatban. Az ideális jelölt erős gyakorlati ismeretekkel rendelkezik az Outlook, Teams, OneDrive és SharePoint alapvető funkcióiról, valamint képes hatékonyan diagnosztizálni és megoldani a felhasználói problémákat. Ez a szerepkör kiváló kommunikációs készségeket, problémamegoldó képességet és ügyfélközpontú hozzáállást igényel.

Főbb felelősségi körök
Főbb felelősségi körök

  • Felhasználói támogatás
  • – Első- és másodszintű technikai támogatás nyújtása a végfelhasználóknak telefonon, e-mailben vagy chat-en keresztül a Microsoft 365 alkalmazásokkal és szolgáltatásokkal (Outlook, Teams, OneDrive, SharePoint, Word, Excel, PowerPoint stb.) kapcsolatban.
  • – Jelszó-visszaállítások, fiókzárolások feloldása és alapvető felhasználói fiókkezelési feladatok elvégzése az Entra ID-ban (korábban Azure AD).
  • Hibaelhárítás és diagnosztika
  • – Gyakori Microsoft 365 problémák diagnosztizálása és hibaelhárítása, mint például: e-mail küldési/fogadási problémák, Teams csatlakozási vagy funkcionális problémák, OneDrive szinkronizációs hibák, SharePoint hozzáférési vagy engedélyezési problémák, Office alkalmazások (Word, Excel, PowerPoint) alapvető hibái, illetve részletes hibajegyek rögzítése és a problémák dokumentálása a jegykezelő rendszerben.
  • Eszkaláció és együttműködés:
  • – Komplex vagy megoldhatatlan problémák eszkalálása a magasabb szintű (L3) támogatási csapatok felé, biztosítva a szükséges információk és a hibaelhárítási lépések pontos átadását.
  • – Együttműködés az IT csapat más tagjaival a problémák megoldásában és a felhasználói élmény javításában.
  • Dokumentáció és tudásmegosztás
  • – A gyakori problémákra és megoldásokra vonatkozó tudásbázis cikkek és belső dokumentációk készítése és frissítése.
  • – Aktív részvétel a tudásmegosztásban a csapaton belül.
  • Biztonság és Megfelelőség (alapszint)
  • – Segítségnyújtás a felhasználóknak a többfaktoros hitelesítés (MFA) beállításában és hibaelhárításában.
  • A felhasználók tájékoztatása az alapvető biztonsági legjobb gyakorlatokról.

Elvárások

  • 1-3 év tapasztalat IT támogatási szerepkörben, különösen Microsoft 365 környezetben.
  • Tapasztalat jegykezelő rendszerek használatában (pl. ServiceNow, Jira, Zendesk).
  • Alapvető ismeretek Active Directory (AD) és/vagy Entra ID (korábban Azure AD) felhasználói és csoportkezelésében.
  • Jártasság a Microsoft 365 alapvető alkalmazásaiban és szolgáltatásaiban (Outlook, Teams, OneDrive, SharePoint Online).
  • Képesség a Windows operációs rendszerek és alapvető hálózati beállítások (pl. DNS, IP-címek) hibaelhárítására.
  • Alapvető ismeretek a mobil eszközök (iOS, Android) Outlook és Teams alkalmazásainak konfigurálásában.

Előnyök

  • PowerShell szkriptelés
  • Microsoft 365 Fundamentals (MS-900)
  • CompTIA A+
  • Microsoft Certified: Modern Desktop Administrator Associate (MD-102) – L2 szinthez előny



Jelentkezés CV feltöltéssel

Önéletrajzok *
(magyar és/vagy angol)
MEGENGEDETT FÁJLOK: DOC, DOCX, PDF.
MAXIMUM 2 FÁJL (MAXIMUM 10 MB FÁJLONKÉNT).

Húzd ide a fájlokat
vagy

Success message!
Warning message!
Error message!