Tapasztalt Microsoft 365 Támogatási Szakértőt keresünk, aki első- és másodszintű technikai támogatást nyújt felhasználóinknak a Microsoft 365 szolgáltatásokkal kapcsolatban. Az ideális jelölt erős gyakorlati ismeretekkel rendelkezik az Outlook, Teams, OneDrive és SharePoint alapvető funkcióiról, valamint képes hatékonyan diagnosztizálni és megoldani a felhasználói problémákat. Ez a szerepkör kiváló kommunikációs készségeket, problémamegoldó képességet és ügyfélközpontú hozzáállást igényel.
Főbb felelősségi körök
Főbb felelősségi körök
- Felhasználói támogatás
- – Első- és másodszintű technikai támogatás nyújtása a végfelhasználóknak telefonon, e-mailben vagy chat-en keresztül a Microsoft 365 alkalmazásokkal és szolgáltatásokkal (Outlook, Teams, OneDrive, SharePoint, Word, Excel, PowerPoint stb.) kapcsolatban.
- – Jelszó-visszaállítások, fiókzárolások feloldása és alapvető felhasználói fiókkezelési feladatok elvégzése az Entra ID-ban (korábban Azure AD).
- Hibaelhárítás és diagnosztika
- – Gyakori Microsoft 365 problémák diagnosztizálása és hibaelhárítása, mint például: e-mail küldési/fogadási problémák, Teams csatlakozási vagy funkcionális problémák, OneDrive szinkronizációs hibák, SharePoint hozzáférési vagy engedélyezési problémák, Office alkalmazások (Word, Excel, PowerPoint) alapvető hibái, illetve részletes hibajegyek rögzítése és a problémák dokumentálása a jegykezelő rendszerben.
- Eszkaláció és együttműködés:
- – Komplex vagy megoldhatatlan problémák eszkalálása a magasabb szintű (L3) támogatási csapatok felé, biztosítva a szükséges információk és a hibaelhárítási lépések pontos átadását.
- – Együttműködés az IT csapat más tagjaival a problémák megoldásában és a felhasználói élmény javításában.
- Dokumentáció és tudásmegosztás
- – A gyakori problémákra és megoldásokra vonatkozó tudásbázis cikkek és belső dokumentációk készítése és frissítése.
- – Aktív részvétel a tudásmegosztásban a csapaton belül.
- Biztonság és Megfelelőség (alapszint)
- – Segítségnyújtás a felhasználóknak a többfaktoros hitelesítés (MFA) beállításában és hibaelhárításában.
- A felhasználók tájékoztatása az alapvető biztonsági legjobb gyakorlatokról.
Elvárások
- 1-3 év tapasztalat IT támogatási szerepkörben, különösen Microsoft 365 környezetben.
- Tapasztalat jegykezelő rendszerek használatában (pl. ServiceNow, Jira, Zendesk).
- Alapvető ismeretek Active Directory (AD) és/vagy Entra ID (korábban Azure AD) felhasználói és csoportkezelésében.
- Jártasság a Microsoft 365 alapvető alkalmazásaiban és szolgáltatásaiban (Outlook, Teams, OneDrive, SharePoint Online).
- Képesség a Windows operációs rendszerek és alapvető hálózati beállítások (pl. DNS, IP-címek) hibaelhárítására.
- Alapvető ismeretek a mobil eszközök (iOS, Android) Outlook és Teams alkalmazásainak konfigurálásában.
Előnyök
- PowerShell szkriptelés
- Microsoft 365 Fundamentals (MS-900)
- CompTIA A+
- Microsoft Certified: Modern Desktop Administrator Associate (MD-102) – L2 szinthez előny