Medior/Senior IT folyamatszervező

Megjelenés dátuma: 2021. szeptember 01.

Kövess minket!


Az álláshirdetés lejárt.
Azonosító: 10293 Helyszín: Budapest Munkakör: Egyéb

Hazai tulajdonú, több, mint 20 éve sikeresen működő, fejlődésorientált, építőanyag-kereskedelemmel foglalkozó partnerünk csapatába keresünk új munkatársat, IT folyamatszervező pozícióba, Budapestre. Partnerünknél ez egy új pozíció, így egyedüli folyamatszervező lennél és az általad választott rendszerben dolgoznál. Az önállóság nagyon fontos! Számtalan béren kívüli juttatás, és két körös kiválasztási folyamat vár (online). Vegyes munkavégzésre lehet számítani heti 1 nap home-office lehetőség, irodai bejárás, valamint telephelyek látogatása.

Elvárások

  • 3+ éves folyamatszervező tapasztalat folyamatok felmérésének, tervezésének, optimalizálásának ismerete elméleti és gyakorlati szinten
  • Preferáltan IT végzettség vagy IT tudás, adatbáziskezelési ismeretek
  • Folyamatmodellezési módszertanokban jártasság
  • Irodai szoftverek professzionális, készségszintű használata
  • Preferáltan rendszerszervezési tapasztalat és módszertanok ismerete
  • Jó elemző és problémamegoldó
  • Precíz, pontos, alapos, proaktív, határozott, önálló
  • Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikáció

Előnyt jelent

  • Vectory tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség

Feladatok

  • Partnerünk telephely-specifikus folyamatfejlesztési módszertanának kialakítása, fejlesztése
  • Folyamatfelvétel interjúk szervezése, lebonyolítása, a folyamatok rögzítése, dokumentálása
  • A működés elemzése, hatékonyságfejlesztési megoldások / folyamatok feltérképezése
  • A javaslatok megvalósíthatóságának elemzése és megvalósítás megtervezése
  • Üzleti elvárások és igények felmérése, összegyűjtése, specifikálása
  • Tesztelések tervezése, dokumentáció, oktatás
  • Fejlesztések és projektek támogatása, koordinálása
  • Felhasználók támogatása üzleti és folyamatmenedzsmenttel kapcsolatos kérdésekben, ad-hoc elemzések készítése (pl. adatbázis-lekérdezések).
  • A szakterületéhez tartozó leírások (pl. módszertanok, folyamatok, adatfolyam diagramok, stb.) tervezése, készítése és naprakészen tartása

Amit ajánlunk

  • Versenyképes bérezés
  • Év végi teljesítmény bónusz (kb. 1 havi bér)
  • Cafetéria
  • Egészségbiztosítás
  • Élet- és balesetbiztosítás
  • Heti 1 nap Home office lehetőség
  • Születésnapi szabadság, jubileum, kerek születésnap, baba születésre, házasságkötésre ajándékok
  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaszerződés
  • Jó munkahelyi légkör, támogató vezetőség
  • Modern, felújított iroda
  • Stabil jövőkép és folyamatosan megújuló szervezet
  • Több, mint 20 éves nagykereskedelmi tapasztalat
  • Stabil, a piacon elismert magyar vállalkozás
  • Fiatal, segítőkész csapat
[rdp-linkedin-login]

Jelentkezés CV feltöltéssel

Önéletrajzok *
(magyar és/vagy angol)
MEGENGEDETT FÁJLOK: DOC, DOCX, PDF, RTF.
MAXIMUM 2 FÁJL (MAXIMUM 10 MB FÁJLONKÉNT).

Húzd ide a fájlokat
vagy

Ezt mondják azok az IT szakemberek, akik már dolgoztak velünk

Kalácska Róbert

"Elképesztően könnyed volt Szárics Diánával a közös munka. A felvételi folyamat közben folyamatosan tájékoztatott a történésekről, és sokat köszönöhetek a tapasztalatából fakadó tanácsainak is, így az interjúkon kívül más miatt nem kellett izgulnom. Emellett örülök, hogy egy ilyen kedves embert ismerhettem meg a recruiter mögött."

Kalácska Róbert

Frontend fejlesztő

Lányi Sebestyén

"Bátran ajánlom a Bluebird csapatát mindazoknak, akik IT területen keresnek állást. Ami különösen tetszett, hogy nagyon lelkiismeretesen bemutatják az ajánlott/megpályázott pozíciót, az interjúk között is tartottuk a kapcsolatot, sőt a sikeres elhelyezkedésem után is érdeklődtek, hogyan érzem magam az új helyemen. Profi csapat!"

Lányi Sebestyén

Alkalmazás üzemeltető

Success message!
Warning message!
Error message!