Medior Project Manager állás

Megjelenés dátuma: 2024. június 03.

Kövess minket!


Az álláshirdetés lejárt.
Azonosító: 12608 Helyszín: Budapest Munkakör: IT menedzser, IT vezető

Dinamikusan fejlődő IT szolgáltatásokkal foglalkozó partnerünk számára keresünk Projekt Menedzser kollégát medior szinten.

Feladatok

  • A saját fejlesztésű termék projekt teljes életciklusának tulajdonjoga, sikeres projektteljesítés, annak biztosítása, hogy a projekt a hatókörnek, az ütemtervnek, a költségvetésnek és a minőségi előírásoknak megfelelően haladjon.
  • Kreatív munkavégzés, analitikusan, önállóan problémamegoldó környezetben
  • Részletes projektterv és becslés készítése a projekt minden fázisára
  • Napi projekttevékenység irányítása
  • Állapotjelentés készítése a projekt mérföldköveiről, a teljesítésről, a függőségekről, a kockázatokról és a problémákról, kommunikáció a vezetőség között
  • Projektek közötti függőségek meghatározása, előfeltételek kezelése
  • A szerződéskötés irányítása és az abban való részvétel
  • A projekt belső minőség-ellenőrzési ellenőrzéseként működik
  • Az eredmények figyelése, nyomon követése és ellenőrzése a problémák, ütközések, függőségek és kritikus út végtermékeinek megoldása érdekében
  • Előrehaladási jelentések, javaslatok, követelménydokumentációk és prezentációk kidolgozása és átadása az érdekelt felek különböző szintjei számára
  • Megfelelő és hatékony kommunikáció biztosítása

Elvárások

  • Legalább alapképzés a megfelelő tanulmányi területen vagy azzal egyenértékű munkatapasztalat
  • Minimum 3 év IT projektmenedzsment tapasztalat, beleértve a projektek nyomon követését és tervezését elsősorban banki/biztosítási projektek területén vagy IT Delivery Management
  • Minimum 3 év tapasztalat az üzleti érdekelt felekkel való együttműködésben egy keresztfunkcionális mátrix környezetben
  • A követelmények és változásaik összegyűjtése és kezelése
  • Tapasztalat SDLC módszertanokban, agilis, SCRUM, SDLC / vízesés
  • Szolgáltatói szemlélet
  • Középfokú jártasság az MS Project, Excel, Visio, PowerPoint, JIRA, Confluence, SharePoint területén
  • Bizonyított képesség kétértelmű környezetben való munkavégzésre és több területen való együttműködésre a közös üzleti cél elérése érdekében
  • Döntéshozatali és priorizálási képesség
  • Képesség a potenciális kockázatok és problémák azonosítására, a megfelelő megoldás megtalálására, az összes érdekelt fél bevonására/kommunikálására, szükség esetén eszkalálására
  • Nagyra értékeljük a kreativitást, a precizitást, a függetlenséget és a megbízhatóságot
  • Rugalmasság a különböző piaci körülményekhez való alkalmazkodáshoz
  • Erős angol mind az írásbeli, mind a szóbeli kommunikációban

Előnyök

  • Pénzügyi vagy gazdasági területen szerzett tapasztalat
  • Kormányzati projektekben, közbeszerzési pályázatokban szerzett tapasztalat
  • Projektmenedzsment tanúsítás (pl. PMP, PRINCE2)
  • Nyitottság külföldi országba történő utazásra

Amit ajánlanak

  • Kreatív, izgalmas hangulat, fiatal, humoros szakértői csapat.
  • Dinamikus, célorientált csapat, ahol a tagok szakmailag és emberileg is támogatják egymást – nemcsak a vállalaton belül, hanem az egész cégcsoporton belül is.
  • Rugalmas munkavégzési modellek segítik a munka és a magánélet egyensúlyban maradását (távmunka vagy részleges home office, ahogy tetszik).
  • Cafeteria juttatás a csatlakozást követő 6. hónaptól.
  • Bónuszrendszer
  • Szakmai fejlődéstámogatás, rendszeres társasági események

Jelentkezés CV feltöltéssel

Önéletrajzok *
(magyar és/vagy angol)
MEGENGEDETT FÁJLOK: DOC, DOCX, PDF, RTF.
MAXIMUM 2 FÁJL (MAXIMUM 10 MB FÁJLONKÉNT).

Húzd ide a fájlokat
vagy

Success message!
Warning message!
Error message!