Dinamikusan fejlődő IT szolgáltatásokkal foglalkozó partnerünk számára keresünk Projekt Menedzser kollégát medior szinten.
Feladatok
- A saját fejlesztésű termék projekt teljes életciklusának tulajdonjoga, sikeres projektteljesítés, annak biztosítása, hogy a projekt a hatókörnek, az ütemtervnek, a költségvetésnek és a minőségi előírásoknak megfelelően haladjon.
- Kreatív munkavégzés, analitikusan, önállóan problémamegoldó környezetben
- Részletes projektterv és becslés készítése a projekt minden fázisára
- Napi projekttevékenység irányítása
- Állapotjelentés készítése a projekt mérföldköveiről, a teljesítésről, a függőségekről, a kockázatokról és a problémákról, kommunikáció a vezetőség között
- Projektek közötti függőségek meghatározása, előfeltételek kezelése
- A szerződéskötés irányítása és az abban való részvétel
- A projekt belső minőség-ellenőrzési ellenőrzéseként működik
- Az eredmények figyelése, nyomon követése és ellenőrzése a problémák, ütközések, függőségek és kritikus út végtermékeinek megoldása érdekében
- Előrehaladási jelentések, javaslatok, követelménydokumentációk és prezentációk kidolgozása és átadása az érdekelt felek különböző szintjei számára
- Megfelelő és hatékony kommunikáció biztosítása
Elvárások
- Legalább alapképzés a megfelelő tanulmányi területen vagy azzal egyenértékű munkatapasztalat
- Minimum 3 év IT projektmenedzsment tapasztalat, beleértve a projektek nyomon követését és tervezését elsősorban banki/biztosítási projektek területén vagy IT Delivery Management
- Minimum 3 év tapasztalat az üzleti érdekelt felekkel való együttműködésben egy keresztfunkcionális mátrix környezetben
- A követelmények és változásaik összegyűjtése és kezelése
- Tapasztalat SDLC módszertanokban, agilis, SCRUM, SDLC / vízesés
- Szolgáltatói szemlélet
- Középfokú jártasság az MS Project, Excel, Visio, PowerPoint, JIRA, Confluence, SharePoint területén
- Bizonyított képesség kétértelmű környezetben való munkavégzésre és több területen való együttműködésre a közös üzleti cél elérése érdekében
- Döntéshozatali és priorizálási képesség
- Képesség a potenciális kockázatok és problémák azonosítására, a megfelelő megoldás megtalálására, az összes érdekelt fél bevonására/kommunikálására, szükség esetén eszkalálására
- Nagyra értékeljük a kreativitást, a precizitást, a függetlenséget és a megbízhatóságot
- Rugalmasság a különböző piaci körülményekhez való alkalmazkodáshoz
- Erős angol mind az írásbeli, mind a szóbeli kommunikációban
Előnyök
- Pénzügyi vagy gazdasági területen szerzett tapasztalat
- Kormányzati projektekben, közbeszerzési pályázatokban szerzett tapasztalat
- Projektmenedzsment tanúsítás (pl. PMP, PRINCE2)
- Nyitottság külföldi országba történő utazásra
Amit ajánlanak
- Kreatív, izgalmas hangulat, fiatal, humoros szakértői csapat.
- Dinamikus, célorientált csapat, ahol a tagok szakmailag és emberileg is támogatják egymást – nemcsak a vállalaton belül, hanem az egész cégcsoporton belül is.
- Rugalmas munkavégzési modellek segítik a munka és a magánélet egyensúlyban maradását (távmunka vagy részleges home office, ahogy tetszik).
- Cafeteria juttatás a csatlakozást követő 6. hónaptól.
- Bónuszrendszer
- Szakmai fejlődéstámogatás, rendszeres társasági események