Nemzetközi, több, mint 20 éve piacon lévő stabil partnerünk csapatába keresünk L1/L2 Frontline munkatársakat Budapestre, heti 3 nap home-office lehetőséggel. Egy műszak van csupán 9-17 óra között + havi egy hét otthonról végezhető ügyelet.
Ügyfelünk az IT infrastruktúra szolgáltatások piacán tervezési, implementációs, és tanácsadási tevékenységet végez, valamint felügyeleti, üzemeltetési és biztonsági szolgáltatásaikkal vannak jelen Magyarországon és a közép-európai régióban egyaránt.
Ha többéves tapasztalattal rendelkezel informatikai területen és nem áll messze tőled az ügyfelekkel történő kommunikáció sem, unod az ismétlődő feladatokat, szeretsz problémákat megoldani és folyamatosan tanulni, akkor TÉGED keresünk!
A kiválasztási folyamat 2 körből áll.
1.kör szakmai beszélgetés (online)
2.kör team fit interjú (személyes)
Elvárások
- 3+ év ügyféltámogatásban szerzett tapasztalat
- Mélyebb/komplexebb technikai jellegű problémák kezelésében megszerzett tudás (L1-L2 szintű feladatok)
- Havonta 1 hét ügyelet vállalása (hétfőtől-vasaránapig)
- Jogosítvány megléte
- Magas fokú kommunikációs készség
- Kiemelkedő problémamegoldó készség
- Ügyfélközpontúság, empátia és segítőkészség
- Rendszerszemélet és rugalmasság
- Csapatjátékos mentalitás
- Kommunikációs szintű angol nyelvtudás (ügyelek 80%-a magyar, és a kollégák is)
Előnyt jelent
- InformatikaiServiceDesk, HelpDesk támogatásban, ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat
- Jegykezelő, monitoring rendszer használatban szerzett tapasztalat
- Terhelhetőség, folyamatos szakmai fejlődési igény
Feladatok
- Ügyfelektől érkező bejelentések fogadása, problémák beazonosítása, kezelése, követése és riportolása
- Ügyfeleknél telepített monitoring és egyéb támogató rendszerekből, érkező jelzések felügyelete
- Bejelentésekkel, monitoring jelzésekkel kapcsolatos feladatok végrehajtása, illetve eszkalálása a műszaki csapatok felé
- Ügyfelektől érkező kérdések / észrevételek befogadása és kezelése
- Távoli – esetileg helyi – segítség nyújtás, felhasználó támogatás
- Frontline feladatkörébe utalt alkalmazások üzemeltetésében történő aktív részvétel
- Szolgáltatás fejlesztés, ügyfél támogatási folyamatok optimalizálása
- Folyamatos kapcsolattartás a többi szervezeti egységgel
- IT üzemeltetéssel kapcsolatos adminisztratív tevékenység prudens végzése
- Cégen belüli vagy Ügyfeleknél indított projektekben való aktív részvétel
Ami vár
- Bruttó, bejelentett, tapasztalattól függő versenyképes munkabér
- Teljesítménybónusz
- Ügyeleti idő alatt fix díjazás
- Céges flottában lévő mobiltelefon előfizetés korlátlan belföldi használattal
- Éves képzési terv részeként fizetett szakmai tréningek és vizsgák