L2 support (frontline munkatárs) Állás

Megjelenés dátuma: 2024. május 16.

Kövess minket!


Azonosító: 12574 Helyszín: Budapest Munkakör: Egyéb

Nemzetközi, több, mint 20 éve piacon lévő stabil partnerünk csapatába keresünk L2 Frontline munkatársakat Budapestre, heti 3 nap home-office lehetőséggel. Egy műszak van csupán 9-17 óra között + havi egy hét otthonról végezhető ügyelet.

Ügyfelünk az IT infrastruktúra szolgáltatások piacán tervezési, implementációs, és tanácsadási tevékenységet végez, valamint felügyeleti, üzemeltetési és biztonsági szolgáltatásaikkal vannak jelen Magyarországon és a közép-európai régióban egyaránt.

Ha többéves tapasztalattal rendelkezel informatikai területen és nem áll messze tőled az ügyfelekkel történő kommunikáció sem, unod az ismétlődő feladatokat, szeretsz problémákat megoldani és folyamatosan tanulni, akkor TÉGED keresünk!

A kiválasztási folyamat 2 körből áll.
1.kör szakmai beszélgetés (online)
2.kör team fit interjú (személyes)

Elvárások

  • 1-3 év ügyfél támogatásban szerzett tapasztalat
  • Magas fokú kommunikációs készség
  • Kiemelkedő problémamegoldó készség
  • Ügyfélközpontúság, empátia és segítőkészség
  • Rendszerszemélet és rugalmasság
  • Csapatjátékos mentalitás
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás (ügyelek 80%-a magyar, és a kollégák is)

Előnyt jelent

  • InformatikaiServiceDesk, HelpDesk támogatásban, ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat
  • Jegykezelő, monitoring rendszer használatban szerzett tapasztalat
  • Terhelhetőség, folyamatos szakmai fejlődési igény
  • B kategóriás jogosítvány

Feladatok

  • Ügyfelektől érkező bejelentések fogadása, problémák beazonosítása, kezelése, követése és riportolása
  • Ügyfeleknél telepített monitoring és egyéb támogató rendszerekből, érkező jelzések felügyelete
  • Bejelentésekkel, monitoring jelzésekkel kapcsolatos feladatok végrehajtása, illetve eszkalálása a műszaki csapatok felé
  • Ügyfelektől érkező kérdések / észrevételek befogadása és kezelése
  • Távoli – esetileg helyi – segítség nyújtás, felhasználó támogatás
  • Frontline feladatkörébe utalt alkalmazások üzemeltetésében történő aktív részvétel
  • Szolgáltatás fejlesztés, ügyfél támogatási folyamatok optimalizálása
  • Folyamatos kapcsolattartás a többi szervezeti egységgel
  • IT üzemeltetéssel kapcsolatos adminisztratív tevékenység prudens végzése
  • Cégen belüli vagy Ügyfeleknél indított projektekben való aktív részvétel

Ami vár

  • Bruttó, bejelentett, tapasztalattól függő versenyképes munkabér
  • Teljesítménybónusz
  • Céges flottában lévő mobiltelefon előfizetés korlátlan belföldi használattal
  • Éves képzési terv részeként fizetett szakmai tréningek és vizsgák

Jelentkezés CV feltöltéssel

Önéletrajzok *
(magyar és/vagy angol)
MEGENGEDETT FÁJLOK: DOC, DOCX, PDF, RTF.
MAXIMUM 2 FÁJL (MAXIMUM 10 MB FÁJLONKÉNT).

Húzd ide a fájlokat
vagy

Ezt mondják azok az IT szakemberek, akik már dolgoztak velünk

Kalácska Róbert

"Elképesztően könnyed volt Szárics Diánával a közös munka. A felvételi folyamat közben folyamatosan tájékoztatott a történésekről, és sokat köszönöhetek a tapasztalatából fakadó tanácsainak is, így az interjúkon kívül más miatt nem kellett izgulnom. Emellett örülök, hogy egy ilyen kedves embert ismerhettem meg a recruiter mögött."

Kalácska Róbert

Frontend fejlesztő

Lányi Sebestyén

"Bátran ajánlom a Bluebird csapatát mindazoknak, akik IT területen keresnek állást. Ami különösen tetszett, hogy nagyon lelkiismeretesen bemutatják az ajánlott/megpályázott pozíciót, az interjúk között is tartottuk a kapcsolatot, sőt a sikeres elhelyezkedésem után is érdeklődtek, hogyan érzem magam az új helyemen. Profi csapat!"

Lányi Sebestyén

Alkalmazás üzemeltető

Success message!
Warning message!
Error message!