Az álláshirdetés lejárt.
Ügyfelünk 43 országban kínál flottakezelési és hosszú távú járműlízing megoldásokat vállalatok számára. A nemzetközi és helyi csapatok folyamatosan együttműködnek, hogy az ügyfelek igényeinek leginkább megfelelő, személyre szabott partnerségeket alakítsanak ki. Stratégiájuk középpontjába az ügyfelek elégedettségét helyezve innovatív eszközöket és szolgáltatásokat nyújtanak a flottakezelőknek és a járművezetőknek, hogy megkönnyítsék mindennapi munkájukat és megfeleljenek az új kihívásoknak.
Informatikai csapatuk bővítése érdekében most IT Támogató munkatárs (Üzleti elemző és projekt koordinátori feladatokkal)pozíció betöltésére keresnek kollégát.
Feladatok
- Informatikai megoldások üzemeltetése, kialakítása a zavartalan üzletmenet fenntartása érdekében.
- IT Helpdesk Level 2 típusú támogatás nyújtása
- IT folyamatok és rendszerek felülvizsgálata és javítása
- JIRA ticketing rendszer kezelése
- Informatikai változáskezelés menedzselése
- Kijelölt applikációk applikációgazdai feladatainak ellátása
- Folyamat specifikáció elkészítése, menedzselése
- Tesztelési terv elkészítése, tesztelés lebonyolítása
- Kisebb fejlesztések, módosítások elvégzése
- Kapcsolattartás a fejlesztőkkel (külföldi pl. Bangalore) és a társosztályokkal (igényfelmérés és specifikáció elkészítése, részvétel a megoldások elkészítésében)
- Egyedi riportok, lekérdezések elkészítése (SQL)
- IT&Projekt osztály működésének fejlesztésére irányuló projektekben való aktív részvétel
- – Kisebb egyedi projektek koordinálása
- – A projekt terv elkészítése, aktualizálása
- – Aktív és lelkiismeretes részvétel a projektek megvalósítása során
- – Tesztelés megtervezése, lebonyolítása, megvalósítása
- – A projekt megvalósítás során a megbeszéléseken elhangzottak pontos rögzítése elektronikus formában, a közvetlen felettes által meghatározott rendszerekben
- Termékfejlesztés IT támogatása (fejlesztési javaslatok megfogalmazása)
- Helyettesítés elvégzése az IT Helpdesk tekintetében, illetve Üzleti elemzés tekintetében
- IT tréningek lebonyolítása a felhasználók számára
- (Egyéb feladatkör
- – Heti IT megbeszélésre való alapos felkészülés a heti összesítő jelentések és a szükséges dokumentáció csatolásával
- – Aktív és felelősségteljes részvétel a Permanent Supervision folyamatban, az előírt jelentések és riportok pontos elkészítése és határidőben történő továbbítása az előre meghatározott formában a közvetlen felettes részére (elektronikus és nyomtatott formában)
- – Az ügyfelek igényeinek magas minőségű kielégítése érdekében a munkatársakkal való proaktív együttműködés
- – Minden olyan egyéb, a munkakörhöz kapcsolódó feladat, mellyel felettese vagy az ügyvezető igazgató bízza meg.)
Elvárások
- Legalább középfokú IT végzettség
- 1,5 – 2 év tapasztalat IT Help Desk területen, fejlesztésekben, rendszerfejlesztésben, üzleti elemzésben
- MS Office rendszerek ismerete, profi használata – programozási, scriptkészítési gyakorlat (SQL, Cobol, Power BI, Webcon Sharepoint)
- Analitikus gondolkodás
- Priorizálási képesség
- Jó kommunikációs és tárgyalási készség
- Precíz adminisztráció
- Csapatjátékos magatartás
- Önálló munkavégzés
- Angol nyelv legalább aktív középfokú ismerete (szóban és írásban)
Előnyök
- Webcon ismeretek
- SQL fejlesztői tapasztalat
- Üzleti elemzésben szerzett tapasztalat
- Projekt koordinátori feladatokban szerzett tapasztalat
Amit nyújtanak
- Nagyszerű csapat
- Kiváló vállalati kultúra és karrierlehetőségek
- Folyamatos lehetőség az előmenetelre
- Kiemelkedő bónuszcsomag, vállalati hűségprogram, utazási költségek támogatása.
- Körültekintő és alapos betanítás és elkötelezett mentorálás
- Home Office (2 nap/hét)
- Cafeteria
- Magánegészségügyi biztosítás
- Utazási költségek támogatása