Partnerünk egy nemzetközileg ismert, ugyanakkor Magyarországon is stabilan jelen lévő vállalat, amely nemcsak a kávépiacon, hanem a kiskereskedelem és e-kereskedelem területén is meghatározó szereplő, Ők keresnek jelenleg bővülés céljából IT Support Engineer kollégát a csapatukba.
Feladatok
- Első- és másodszintű technikai támogatás nyújtása a helyi vállalati felhasználóknak szoftver-és és hardverproblémák esetén kliens és kiszolgáló oldalon.
- A központi informatikai osztály és a különböző belső, helyi és külső osztályok közötti közvetítő feladatok ellátása.
- Technikai és alkalmazásfejlesztési projektekben való részvétel és munkavégzés lokális szinten
- Helyi speciális folyamatok, eljárások, workflow-k támogatása közös együttműködésben a nemzetközi IT osztályokkal
- Közvetítő szerep betöltése a helyi szinten nem megoldható informatikai problémákkal kapcsolatban a felhasználó és az illetékes nemzetközi informatikai társosztály(ok) között
Elvárások
- Legalább középfokú szakirányú informatikai végzettség
- Minimum 3 év gyakorlat hardver és szoftver rendszerek működtetésében
- IT folyamatok, Microsoft technológiák és alkalmazások ismerete
- Windows Server, Windows 10-11
- Alapvető hálózati ismeretek
- Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban
- Ügyfélközpontúság
- Elkötelezettség a folyamatos szakmai fejlődésre és tanulásra
- Önálló munkavégzés
- Komplex probléma megoldó képesség
Előnyök
- Samsung KNOX
- Microsoft Intune
- MS Entra
- Kassza rendszerek ismerete
Amit kínálnak
- Stabilitás, biztos háttér
- Barátságos, támogató munkakörnyezet, családias hangulat
- Változatos feladatok, fejlődési lehetőség
- 15% vásárlási kedvezmény a webshopunkban
- Munkavállalói támogatóprogram – anonim módon és ingyenesen igénybe vehető tanácsadás pénzügyi, jogi és életvezetési kérdésekben
- Lendületes munkahelyi légkör, jó hangulat
- Fenntartható vállalati kultúra