Rendszertámogató munkatárs (pénzügyi fókusz)

Megjelenés dátuma: 2021. szeptember 27.

Kövess minket!


Az álláshirdetés lejárt.
Azonosító: 10294 Helyszín: Budapest Munkakör:

Hazai tulajdonú, több, mint 20 éve sikeresen működő, fejlődésorientált, építőanyag-kereskedelemmel foglalkozó partnerünk csapatába keresünk új munkatársat, Rendszertámogató (pénzügyi fókusz) pozícióba, Budapestre. Kétkörös kiválasztási folyamat vár (online), valamint számtalan béren kívüli juttatás. Vegyes munkavégzésre lehet számítani, heti 1 nap home-office lehetőség, irodai bejárás, valamint telephelyre való utazás, melyhez autót biztosítanak (havi kb. 2 alkalom).

Elvárások

  • Közép vagy felsőfokú gazdasági/pénzügyi végzettség
  • Legalább 1 év releváns, könyvelési szakmai tapasztalat
  • Magabiztos számítógép-kezelési és irodai szoftver ismeretek
  • Megoldás-orientált hozzáállás
  • Jó együttműködő és kommunikációs készség
  • Önálló munkavégzés, de egyben csapatjátékos hozzáállás
  • Gyors tanulási készség
  • B kategóriás jogosítvány, vagy nyitottság a megszerzésére (telephelyekre való utazás miatt, havi kb. 2 alkalommal)

Előnyt jelent

  • Mérlegképes könyvelő végzettség (ha nem rendelkezel vele, akkor támogatjuk a megszerzését)
  • Vectory vállalatirányítási rendszer ismeret – felhasználó szintű tudás, pénzügyi területen
  • Integrált vállalatirányítási rendszerben szerzett könyvelői tapasztalat
  • Vállalatirányítási rendszer bevezetési és / vagy támogatási tapasztalat kereskedelmi cégnél

Feladatok

  • Vállalatirányítási rendszer bevezetése során a könyvelés és pénzügyi folyamatok kidolgozása a tagcégekkel együttműködve
  • A tervezett folyamatok alapján a rendszer beállítása, paraméterezése
  • A felhasználók támogatása, bejelentések és kérések kezelése
  • Hibabejelentések fogadása, kezelése és megoldása
  • Felhasználók oktatása, oktatási anyagok, felhasználói leírások készítése
  • Rendszerfejlesztési igények megfogalmazása, fejlesztések tesztelése
  • Kisebb fejlesztések / projektek koordinálása, fejlesztőkkel kapcsolattartás
  • Felhasználói / üzleti igények felmérésében szakmai támogatás
  • A pozícióhoz kapcsolódó egyéb adminisztrációs feladatok ellátása

Amit ajánlunk

  • Versenyképes bérezés
  • Év végi teljesítmény bónusz (kb. 1 havi bér)
  • Cafetéria
  • Egészségbiztosítás
  • Élet- és balesetbiztosítás
  • Heti 1 nap Home office lehetőség
  • Születésnapi szabadság, jubileum, kerek születésnap, baba születésre, házasságkötésre ajándékok
  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaszerződés
  • Jó munkahelyi légkör, támogató vezetőség
  • Modern, felújított iroda
  • Stabil jövőkép és folyamatosan megújuló szervezet
  • Több, mint 20 éves nagykereskedelmi tapasztalat
  • Stabil, a piacon elismert magyar vállalkozás
  • Fiatal, segítőkész csapat
[rdp-linkedin-login]

Jelentkezés CV feltöltéssel

Önéletrajzok *
(magyar és/vagy angol)
MEGENGEDETT FÁJLOK: DOC, DOCX, PDF, RTF.
MAXIMUM 2 FÁJL (MAXIMUM 10 MB FÁJLONKÉNT).

Húzd ide a fájlokat
vagy

Ezt mondják azok az IT szakemberek, akik már dolgoztak velünk

Kalácska Róbert

"Elképesztően könnyed volt Szárics Diánával a közös munka. A felvételi folyamat közben folyamatosan tájékoztatott a történésekről, és sokat köszönöhetek a tapasztalatából fakadó tanácsainak is, így az interjúkon kívül más miatt nem kellett izgulnom. Emellett örülök, hogy egy ilyen kedves embert ismerhettem meg a recruiter mögött."

Kalácska Róbert

Frontend fejlesztő

Lányi Sebestyén

"Bátran ajánlom a Bluebird csapatát mindazoknak, akik IT területen keresnek állást. Ami különösen tetszett, hogy nagyon lelkiismeretesen bemutatják az ajánlott/megpályázott pozíciót, az interjúk között is tartottuk a kapcsolatot, sőt a sikeres elhelyezkedésem után is érdeklődtek, hogyan érzem magam az új helyemen. Profi csapat!"

Lányi Sebestyén

Alkalmazás üzemeltető

Success message!
Warning message!
Error message!