Partnerünk, egy dinamikusan fejlődő nemzetközi franchise kereskedelmi hálózat, mely három országban képviselteti magát, Magyarországon, Romániában és Szlovákiában, több mint 150 áruházzal. Csapatuk bővülése céljából keresik új kollégájukat.
Feladatok
- A vállalat informatikai rendszerének (AX, M365, O365, hálózat, kamera, stb.) alapszintű támogatása
- Problémamegoldás belső és külső partnerekkel
- Munkatársak támogatása telefonon, személyesen, illetve ticketing rendszeren keresztül
- Feladatvégzések dokumentálása ticketing rendszerben
- Havi 1 alkalommal hétvégi készenlét (800-1800 óra között)
Elvárások
- Legalább 1 éves IT üzemeltetési tapasztalat Windows környezetben
- Proaktív, támogató szemléletmód
- Önálló, precíz munkavégzés
- Jó kommunikációs készség
Előnyök
- O365 tapasztalat (PowerAutomate, PowerApps)
- SQL nyelv gyakorlati ismerete
- Hyper-V környezet gyakorlati tapasztalat
- MS Dynamics AX gyakorlati ismeretek
Amit kínálnak
- Cafeteria
- Mozgóbér