IT Support

Megjelenés dátuma: 2022. június 21.

Azonosító: 11132 Helyszín: Budapest Munkakör: Support és Helpdesk

Partnerünk, egy dinamikusan fejlődő nemzetközi franchise kereskedelmi hálózat, mely három országban képviselteti magát, Magyarországon, Romániában és Szlovákiában, több mint 150 áruházzal. Csapatuk bővülése céljából keresik új kollégájukat.

Feladatok

  • A vállalat informatikai rendszerének (AX, M365, O365, hálózat, kamera, stb.) alapszintű támogatása
  • Problémamegoldás belső és külső partnerekkel
  • Munkatársak támogatása telefonon, személyesen, illetve ticketing rendszeren keresztül
  • Feladatvégzések dokumentálása ticketing rendszerben
  • Havi 1 alkalommal hétvégi készenlét (800-1800 óra között)

Elvárások

  • Legalább 1 éves IT üzemeltetési tapasztalat Windows környezetben
  • Proaktív, támogató szemléletmód
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség

Előnyök

  • O365 tapasztalat (PowerAutomate, PowerApps)
  • SQL nyelv gyakorlati ismerete
  • Hyper-V környezet gyakorlati tapasztalat
  • MS Dynamics AX gyakorlati ismeretek

Amit kínálnak

  • Cafeteria
  • Mozgóbér
[rdp-linkedin-login]

Jelentkezés CV feltöltéssel

Önéletrajzok *
(magyar és/vagy angol)
MEGENGEDETT FÁJLOK: DOC, DOCX, PDF, RTF.
MAXIMUM 2 FÁJL (MAXIMUM 10 MB FÁJLONKÉNT).

Húzd ide a fájlokat
vagy