IT Projekt Protfolió Menedzer Állás

Megjelenés dátuma: 2024. április 29.

Kövess minket!


Azonosító: 12517 Helyszín: Budapest Munkakör: IT menedzser, IT vezető

Partnerünk csapatába keresünk IT Projekt Protfolió Menedzer kollégát medior szinten.

Feladatok:

  • A bank operatív vezetőivel történő kapcsolatrendszer kiépítése
  • Partnerünk és az ügyfél közötti információáramlás fenntartása és annak fejlesztése a teljes ügyfélportfolió vonatkozásában.
  • Külső és belső stakeholderek információval való ellátása
  • Ügyfél projektportfoliójának reporting oldalának fenntartása és fejlesztése, továbbá az ehhez kapcsolódó ticketing rendszer kezelése
  • Hatáskörében és koordinációjában megvalósuló feladatok budget, idő, és minőségi kritériumoknak való megfeleltetése
  • Az egyes projektek életciklusának követése és annak szükségszerű fejlesztése
  • Saját hatáskörben koordinált feladatok/projektek beszerzési életciklusának gondozása/ pénzügyi teljesítés követése
  • Havi jelentés összeállítása
  • Heti banki project committee operatív vezetése és koordinálása
  • Folyamatos kapcsolattartás az ügyfél és partnerünk között
  • Kisebb/közepes méretű feladatok témavezetése
  • Előkészítés alatt lévő témák/projektek ajánlatainak összeállítása, illetve azok teljesítés igazolásának kezelése
  • Első körös eszkalációs pontként való működés az operatív feladatok tekintetében
  • Saját témái kapcsán projektdokumentáció kezelése és gondozása
  • Részvétel a beszállítóval/partnerekkel történő heti rendszeres egyeztetésen

Elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági vagy műszaki végzettség
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban írásban
  • Pénzintézeti környezetben szerzett 3-5 éves tapasztalat
  • IT Projekt módszertanok elméleti és gyakorlati ismerete
  • IT change management folyamatok ismerete
  • Szolgáltatói szemlélet
  • Középszintű jártasság az MS Project, Excel, Visio, PowerPoint, JIRA, Confluence, SharePoint programokban, valamint tapasztalat az érdekeltek előtti prezentációban.
  • Bizonyítottan képes kétértelmű környezetben dolgozni és több területen együttműködni a közös üzleti cél elérése érdekében.
  • Kreatív, analitikus, önálló munkavégzés problémamegoldó környezetben
  • Értékeljük a kreativitást, a pontosságot, a függetlenséget és a megbízhatóságot.

Amit ajánlanak:

  • Kreatív, izgalmas légkör, dinamikus, célorientált szakértői csapat, ahol a tagok szakmailag és emberileg is támogatják egymást – nemcsak a cégen belül, hanem az egész vállalati csoporton belül is.
  • Rugalmas munkamodellek segítünk a munka és a magánélet összehangolásában (távmunka vagy részleges home office, ahogyan Ön szeretné).
  • Cafeteria juttatás a belépést követő 6. hónaptól.
  • Bónuszkiírás szerinti juttatás
  • Támogatunk minden olyan szakmai fejlődést, aminek értelme van, rendszeres közösségi eseményeket tervezü

Jelentkezés CV feltöltéssel

Önéletrajzok *
(magyar és/vagy angol)
MEGENGEDETT FÁJLOK: DOC, DOCX, PDF, RTF.
MAXIMUM 2 FÁJL (MAXIMUM 10 MB FÁJLONKÉNT).

Húzd ide a fájlokat
vagy

Ezt mondják azok az IT szakemberek, akik már dolgoztak velünk

Kalácska Róbert

"Elképesztően könnyed volt Szárics Diánával a közös munka. A felvételi folyamat közben folyamatosan tájékoztatott a történésekről, és sokat köszönöhetek a tapasztalatából fakadó tanácsainak is, így az interjúkon kívül más miatt nem kellett izgulnom. Emellett örülök, hogy egy ilyen kedves embert ismerhettem meg a recruiter mögött."

Kalácska Róbert

Frontend fejlesztő

Lányi Sebestyén

"Bátran ajánlom a Bluebird csapatát mindazoknak, akik IT területen keresnek állást. Ami különösen tetszett, hogy nagyon lelkiismeretesen bemutatják az ajánlott/megpályázott pozíciót, az interjúk között is tartottuk a kapcsolatot, sőt a sikeres elhelyezkedésem után is érdeklődtek, hogyan érzem magam az új helyemen. Profi csapat!"

Lányi Sebestyén

Alkalmazás üzemeltető

Success message!
Warning message!
Error message!