Saját csapatunkba keresünk IT Projekt koordinátor/adminisztrátor kollégát, aki szívesen dolgozna banki területen. Az iroda Budapesten a 13. kerületben található, heti 2-3 nap home office lehetőséggel.
Feladatok
- A projektek adminisztratív támogatása az előkészítésétől a lezárásáig,
- A projektek, kisebb fejlesztési feladatok pénzügyi követésének támogatása,
- Dokumentációk létrehozása, rendszerezése, karbantartása (pl. jegyzőkönyvek, szerződések, megrendelések),
- IT területen felmerülő adattáblák, nyilvántartások kezelése, frissítése,
- IT területhez kapcsolódó egyéb adminisztrációs feladatok IT management igényei alapján.
Elvárások
- Legalább 2-3 év IT projekt koordinátor/adminisztrátor tapasztalat
- Adattáblák, nyilvántartások kezelésében szerzett tapasztalat
- Jó kommunikációs készség
- Alapos, precíz munkavégzés