IT Projekt koordinátor/adminisztrátor állás

Megjelenés dátuma: 2025. január 13.

Kövess minket!


Az álláshirdetés lejárt.
Azonosító: 13064 Helyszín: Budapest Feladat: Projektvezetés

Saját csapatunkba keresünk IT Projekt koordinátor/adminisztrátor kollégát, aki szívesen dolgozna banki területen. Az iroda Budapesten a 13. kerületben található, heti 2-3 nap home office lehetőséggel.

Feladatok

  • A projektek adminisztratív támogatása az előkészítésétől a lezárásáig,
  • A projektek, kisebb fejlesztési feladatok pénzügyi követésének támogatása,
  • Dokumentációk létrehozása, rendszerezése, karbantartása (pl. jegyzőkönyvek, szerződések, megrendelések),
  • IT területen felmerülő adattáblák, nyilvántartások kezelése, frissítése,
  • IT területhez kapcsolódó egyéb adminisztrációs feladatok IT management igényei alapján.

Elvárások

  • Legalább 2-3 év IT projekt koordinátor/adminisztrátor tapasztalat
  • Adattáblák, nyilvántartások kezelésében szerzett tapasztalat
  • Jó kommunikációs készség
  • Alapos, precíz munkavégzés

Jelentkezés CV feltöltéssel

Önéletrajzok *
(magyar és/vagy angol)
MEGENGEDETT FÁJLOK: DOC, DOCX, PDF, RTF.
MAXIMUM 2 FÁJL (MAXIMUM 10 MB FÁJLONKÉNT).

Húzd ide a fájlokat
vagy

Success message!
Warning message!
Error message!