IT Change & Process Coordinator (NÉMET és ANGOL nyelvtudással)

Megjelenés dátuma: 2023. április 19.

Kövess minket!


Az álláshirdetés lejárt.
Azonosító: 11581 Helyszín: Budapest Munkakör: Egyéb

Dinamikusan fejlődő, több mint 20 éve piacon lévő partnerünk csapatába keresünk IT Process Coordinator munkatársat Budapestre, minimum heti 2-3 nap Home-office lehetőséggel és versenyképes EURÓ alapú fizetéssel. Ügyfelünk az egyik legnagyobb német értékpapír forgalmazó bank számára nyújt IT fejlesztést és üzemeltetést.

A pozíció betöltéséhez minimum 2+ év munkatapasztalattal és magabiztos, tárgyalóképes NÉMET és ANGOL nyelvtudással kell rendelkezned. NEM elvárás az IT-hoz kapcsolódó területen szerzett tapasztalat!

Feladatod többek között a német vezetőkkel való kapcsolattartás, a német nyelvű kézikönyv angolra történő fordítása, valamint az IT folyamatok megértése és e tudás átadása lenne, a munkatársak számára előadás keretén belül.

A kiválasztási folyamat 2 körből áll.

Amennyiben tárgyalóképes német és angol nyelvtudással rendelkezel, nem ijedsz meg az adminisztatív feladatoktól és érdekel az IT terület, akkor ez a lehetőség neked szól!

Elvárás

  • Legalább 2 év releváns munkatapasztalat
  • Magabiztos, tárgyalóképes német és angol nyelvtudás
  • Gyakorlat irodai IT alkalmazások használatában
  • IT terület iránti érdeklődés
  • Csapatszellem
  • Jó kommunikációs és együttműködési képesség
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Önálló munkavégzés képessége

Előnyt jelent

  • IT-hoz kapcsolódó területen szerzett munkatapasztalat
  • Jira ismerete, használata
  • Gyakorlat dokumentációs IT eszközök használatában

Feladatok

  • A Release- és Change-folyamatok, valamint az igényfeldolgozás és erőforrástervezés támogatása az alábbi tevékenységeken keresztül
  • Beérkező megkeresések, fejlesztési feladatok értelmezése és továbbítása a megfelelő csapatokhoz
  • Támogatásnyújtás az erőforrástervezésben
  • A Release- és Change-folyamatok és a kapcsolódó szabályok, eszközök, dokumentációk naprakész ismerete, ezen ismeretek alkalmazása és továbbadása
  • Támogatásnyújtás a feladatok ütemezésének betervezése során
  • A fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív tevékenységek végrehajtása
  • Kapcsolódó német nyelvű dokumentumok angol nyelvre való átültetése gépi fordítás felhasználásával

Amit ajánlunk

  • Euró alapú fizetés, béren kívüli juttatás, bónusz
  • Hibrid munkavégzés (Heti 2-3 nap Home-office lehetőség)
  • Barátságos, támogató légkör
  • Személyes fejlődés lehetősége, képzések, tréningek
  • Jól megközelíthető, kellemes, modern irodai környezet
  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős foglalkoztatás
  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Linkedin Learning
  • Céges programok, rendezvények

Jelentkezés CV feltöltéssel

Önéletrajzok *
(magyar és/vagy angol)
MEGENGEDETT FÁJLOK: DOC, DOCX, PDF, RTF.
MAXIMUM 2 FÁJL (MAXIMUM 10 MB FÁJLONKÉNT).

Húzd ide a fájlokat
vagy

Ezt mondják azok az IT szakemberek, akik már dolgoztak velünk

Kalácska Róbert

"Elképesztően könnyed volt Szárics Diánával a közös munka. A felvételi folyamat közben folyamatosan tájékoztatott a történésekről, és sokat köszönöhetek a tapasztalatából fakadó tanácsainak is, így az interjúkon kívül más miatt nem kellett izgulnom. Emellett örülök, hogy egy ilyen kedves embert ismerhettem meg a recruiter mögött."

Kalácska Róbert

Frontend fejlesztő

Lányi Sebestyén

"Bátran ajánlom a Bluebird csapatát mindazoknak, akik IT területen keresnek állást. Ami különösen tetszett, hogy nagyon lelkiismeretesen bemutatják az ajánlott/megpályázott pozíciót, az interjúk között is tartottuk a kapcsolatot, sőt a sikeres elhelyezkedésem után is érdeklődtek, hogyan érzem magam az új helyemen. Profi csapat!"

Lányi Sebestyén

Alkalmazás üzemeltető

Success message!
Warning message!
Error message!