Partnerünk csapatába keresünk Incident Manager szakembert, aki jártas az ITSM világában, van tapasztalata incidens- és problémamenedzsment területen (pl. ServiceNow használatával), jól mozog felhőalapú környezetekben, és képes reaktív és proaktív támogatási esetek kezelésére.
Feladatok
- Kiemelt incidensek megoldásának koordinálása, szakértő kollégák munkájának irányítása
- Kiemelt Incidens és probléma jegy rögzítése, incidens alfeladatok kiosztása, dokumentáció, eszkaláció, jegy lezárása
- Kommunikáció koordinálása kiemelt incidens alatt
- Jelentések (belső és külső) és statisztikák készítése
- Probléma jegyek életciklusának menedzselése, RCA-k nyomon követése
- Kiemelt incidens és probléma megbeszélések szervezése és moderálása
- Kiemelt incidens menedzsment folyamatok rendszeres felülvizsgálata, javaslattétel a hatékonyság javítására
- Együttműködés a társterületekkel és a support csapatokkal
- Tudásbázis építés
Akit keresünk
- Közép vagy felsőfokú informatikai végzettség, vagy ezzel egyenértékű szakmai tapasztalat
- ITIL ismeret
- Legalább középszintű angol nyelvtudás
- Folyamatszemlélet
- Kiváló probléma megoldó- és kommunikációs készség
- Megbízhatóság, önállóság, pontos, precíz munkavégzés
- 3+ éves releváns szakmai tapasztalat
- Csapatjátékos attitűd
Előnyt jelent
- Banki informatikai folyamatok ismerete
- ServiceNow rendszer ismerete