Incident Manager (Medior) állás

Megjelenés dátuma: 2025. május 19.

Kövess minket!


Azonosító: 13364 Helyszín: Budapest Feladat: IT vezetői feladatok

Partnerünk csapatába keresünk Incident Manager szakembert, aki jártas az ITSM világában, van tapasztalata incidens- és problémamenedzsment területen (pl. ServiceNow használatával), jól mozog felhőalapú környezetekben, és képes reaktív és proaktív támogatási esetek kezelésére.

Feladatok

  • Kiemelt incidensek megoldásának koordinálása, szakértő kollégák munkájának irányítása
  • Kiemelt Incidens és probléma jegy rögzítése, incidens alfeladatok kiosztása, dokumentáció, eszkaláció, jegy lezárása
  • Kommunikáció koordinálása kiemelt incidens alatt
  • Jelentések (belső és külső) és statisztikák készítése
  • Probléma jegyek életciklusának menedzselése, RCA-k nyomon követése
  • Kiemelt incidens és probléma megbeszélések szervezése és moderálása
  • Kiemelt incidens menedzsment folyamatok rendszeres felülvizsgálata, javaslattétel a hatékonyság javítására
  • Együttműködés a társterületekkel és a support csapatokkal
  • Tudásbázis építés

Akit keresünk

  • Közép vagy felsőfokú informatikai végzettség, vagy ezzel egyenértékű szakmai tapasztalat
  • ITIL ismeret
  • Legalább középszintű angol nyelvtudás
  • Folyamatszemlélet
  • Kiváló probléma megoldó- és kommunikációs készség
  • Megbízhatóság, önállóság, pontos, precíz munkavégzés
  • 3+ éves releváns szakmai tapasztalat
  • Csapatjátékos attitűd

Előnyt jelent

  • Banki informatikai folyamatok ismerete
  • ServiceNow rendszer ismerete



Jelentkezés CV feltöltéssel

Önéletrajzok *
(magyar és/vagy angol)
MEGENGEDETT FÁJLOK: DOC, DOCX, PDF.
MAXIMUM 2 FÁJL (MAXIMUM 10 MB FÁJLONKÉNT).

Húzd ide a fájlokat
vagy

Success message!
Warning message!
Error message!