Értékpapír-számlavezető rendszerüzemeltető (Banki terület, Monolith, Clavis, C4, Clavis Next ) Állás

Megjelenés dátuma: 2024. május 13.

Kövess minket!


Azonosító: 12577 Helyszín: Budapest Munkakör: Rendszer adminisztrátor

Dinamikusan fejlődő banki partnerünk csapatába keresünk új munkatársakat bővülés miatt Értékpapír-számlavezető rendszerüzemeltető pozícióba. Az iroda Budapesten található, és 50% home office biztosított (egyik héten 2 nap, a másik héten 3 nap irodai munkavégzés volna).
A pozíció kapcsán ügyelet várható, ez még kialakítás alatt van. Előreláthatóan havonta egy hét lenne hétfőtől péntekig.

Projekt Meglévő rendszer cseréje, jelen lennél a kialakítási és tervezése folyamatok alatt is. Clavis Next kerül bevezetésre.

Csapat Jelenleg 2 másik kolléga dolgozik ilyen pozícióban.

A kiválasztási folyamat két körből áll, az első online, a második személyes formában volna.

Kezdés akár azonnal lehetséges, de a 60-90 napos felmondási idő is megfelelő számukra.

Várjuk a jelentkezésed!

Elvárások

  • 2+ év banki alkalmazások támogatása terén szerzett tapasztalat
  • Érdeklődés a bankok üzleti- és háttérfolyamatai iránt
  • Tapasztalat 2nd level support támogatásban
  • Legalább alapszintű MSSQL és/vagy Oracle SQL ismeret
  • Gyakorlat Clavis és/vagy Monolith rendszerek üzemeltetésében
  • Jó problémamegoldó és csapatjátékos vagy

Előnyt jelent

  • Ha tapasztalatokkal rendelkezel EuroBank, Inforex, Swift alkalmazások terén is
  • Van tapasztalatod Linux alapú rendszerek üzemeltetésében
  • Logelemzésekben szerzett tapasztalatod van (graylog, logviewplus, stb)
  • Felsőfokú informatikai vagy gazdasági végzettség
  • Középfokú angol nyelvtudásod van

Feladatok

  • Banki informatikai core rendszerek, elsősorban értékpapír számlavezető alkalmazás stabil, megbízható üzemének biztosítása akár készenléti időszakban is
  • Aktív részvétel új értékpapír számlavezető rendszer (Clavis Next) bevezetésében, migrációs feladatokban
  • Éles és teszt környezetek támogatása, karbantartása
  • Verzióváltások, telepítések végrehajtása a szállítóval együttműködve
  • A rendszerek folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása
  • Jogosultságkezelési feladatok ellátása
  • Együttműködés az üzleti igényeket megfogalmazó bankszakmai és támogató szakterületekkel, valamint a funkcionális és nem funkcionális követelményeket meghatározó szakterületekkel, társterületekkel
  • Alkalmazás oldali tesztek elvégzése, szervezése, koordinációja
  • Kapcsolattartás alkalmazásfejlesztő partnerekkel
  • Szakértői részvétel a bank projektjeiben.

Amit ajánlunk

  • Versenyképes jövedelem
  • Cafeteria
  • AYCM SportPass tagság kedvezményes sportolási lehetőség az irodaházban lévő sportcentrumban
  • Pozíciónak megfelelő képzések
  • Képességeidnek megfelelő pozíció, folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
  • Hibrid munkavégzési lehetőség (50% home office)

Jelentkezés CV feltöltéssel

Önéletrajzok *
(magyar és/vagy angol)
MEGENGEDETT FÁJLOK: DOC, DOCX, PDF, RTF.
MAXIMUM 2 FÁJL (MAXIMUM 10 MB FÁJLONKÉNT).

Húzd ide a fájlokat
vagy

Ezt mondják azok az IT szakemberek, akik már dolgoztak velünk

Kalácska Róbert

"Elképesztően könnyed volt Szárics Diánával a közös munka. A felvételi folyamat közben folyamatosan tájékoztatott a történésekről, és sokat köszönöhetek a tapasztalatából fakadó tanácsainak is, így az interjúkon kívül más miatt nem kellett izgulnom. Emellett örülök, hogy egy ilyen kedves embert ismerhettem meg a recruiter mögött."

Kalácska Róbert

Frontend fejlesztő

Lányi Sebestyén

"Bátran ajánlom a Bluebird csapatát mindazoknak, akik IT területen keresnek állást. Ami különösen tetszett, hogy nagyon lelkiismeretesen bemutatják az ajánlott/megpályázott pozíciót, az interjúk között is tartottuk a kapcsolatot, sőt a sikeres elhelyezkedésem után is érdeklődtek, hogyan érzem magam az új helyemen. Profi csapat!"

Lányi Sebestyén

Alkalmazás üzemeltető

Success message!
Warning message!
Error message!