Az álláshirdetés lejárt.
Partnerünk banki, nagyvállalati és ipari területekre fókuszáló IT biztonsági vállalatként keres Desktop Üzemeltető munkatársat IT üzemeltetési szolgáltatásban való munkavégzésre.
Feladatok
- Desktop, laptop és mobiltelefonok telepítése, konfigurálása, kiadása felhasználók számára
- Ticketek adminisztrációja a Service Desk rendszerben
- Kliens oldali szerviz tevékenység ellátása
- Raktárkészlet kezelése, hozzákapcsolódó adminisztrációs feladatok
- Mobil eszközök támogatása (Android és Iphone okostelefon)
- Projektekben részvétel
- Tesztelésben való részvétel
- Dokumentáció készítés
Elvárások
- Minimálisan elvárt középfokú végzettség (előnyt jelent a szakirányú végzettség)
- Microsoft kliens oldali szoftverek ismerete (Windows 7, Windows 10, Windows 11, MS Office alkalmazások ismerete)
- Desktop és laptop eszközök telepítésében való jártasság
- PC szerviz tevékenységben jártasság
- Raktárkezelés, ebből adódó adminisztráció (nyilvántartás készítés és naprakészen tartás)
- Ügyfélbarát, empatikus hozzáállás
- Jó kommunikáció
- Nyitottság
- Pontosság
- Megbízhatóság
- Csapatban való együttműködés
- Helyszíni munkavégzés (irodai időszakban)
Előnyök
- Raktározási- és leltár folyamatokban, illetve az azt kiszolgáló informatikai rendszerekben való jártasság
- ITIL folyamatok ismerete
- Ticketing rendszerek ismerete (a munkavégzést ticketing rendszerben szükséges adminisztrálni)
- MS SCCM rendszerből való telepítés ismerete
- Nagyvállalati tapasztalat
- Android és IOS operációs rendszerű telefonok kezelésének ismerete
- Mobile Device Management rendszer (mobil telefonok MDM-be illesztése)
Amit ajánlanak
- Szakmai kihívás, fejlődési lehetőség (Szakmai tanfolyamok, illetve vizsgák)
- Karrier lehetőség
- Magasan képzett munkatársak (Level1 és Level2 munkatársakkal való együttműködés)
- Inspiráló, emberközpontú környezet
- Versenyképes juttatások
- Évente fizetett bónusz