Banki üzleti elemző állás

Megjelenés dátuma: 2025. június 17.

Kövess minket!


Azonosító: 13415 Helyszín: Budapest Feladat: Üzleti elemzés

Banki partnerünk csapatába keresünk banki tapasztalattal rendelkező üzleti elemző kollegát senior szinten.

Feladatok

  • Projektek előkészítésben való részvétel a felelősségi körébe tartozó rendszerek, folyamatok, szolgáltatások kapcsán, a pre-sales, az enterprise architect és a solution architect területekkel együttműködve
  • Szakmai döntés előkészítő anyagok előállításában való részvétel. Közreműködés a szakterületek tervezési feladataiban, fejlesztések azonosításában, priorizálásában, stratégiai tervezésben
  • A Bank egyes területeinek működéshez kapcsolódó koncepciók, folyamatok, használati esetek, funkciók, és az adatok struktúrájának ismerete
  • Érintettek követelményeinek azonosítása, céljainak és munkamódszereinek megértésével
  • A felmerült igényekre megoldási javaslatok kidolgozása, mely az üzleti folyamatokból következő funkcionális és adattartalmi elvárásokból, a meglévő rendszerek megismeréséből és az új rendszer elemzéséből indul ki
  • A megvalósításra javasolt megoldások követelményeinek azonosítás, a cél eléréséhez végrehajtandó feladatokat és az egyes megoldási opciók előnyeinek és hátrányainak elemzése, összehasonlítása
  • A megoldási javaslatok kidolgozásánál iparági sztenderdek, a Bank belső működésének sajátosságainak és az anyabanki elvárásoknak figyelembevétele
  • A megoldási javaslatok kidolgozásánál UX/UI designerekkel való együttműködés
  • A megvalósítási javaslatok igénylőknek előadása, a megvalósító területek bevonásával, kapcsolattartás az üzleti területekkel és az alkalmazásfejlesztőkkel
  • Business Concept megírása
  • Fejlesztési/tesztelési folyamat üzleti támogatása

Elvárások

  • Banki projekt tapasztalat, tapasztalat termék vagy szolgáltatás fejlesztésben business analyst-ként
  • Üzleti igények, folyamatok ismerete
  • Banki termékek, szolgáltatások, folyamatok ismerete (számlavezetés, bankkártya, payment, mobilbank, internetbank stb.)
  • Nagyon jó a szóbeli és írásbeli kommunikáció, tapasztalat üzleti vezetőkkel, szakértőkkel való egyeztetésben
  • Üzleti változások kezelésében, bevezetésében szerzett legalább 5 éves tapasztalat
  • Legalább 2-3 éves pénzintézetnél szerzett releváns tapasztalat
  • Stratégiai gondolkodásmód
  • Stressztűrés, konfliktuskezelési képesség
  • Önálló munkavégzés, jó problémamegoldó készség
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Folyékony üzleti angol nyelvtudás szóban és írásban

Előnyök

  • Personal Financial Management megoldások területén szerzett tapasztalat
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Agilis módszertan ismerete

Amit ajánlanak

  • Hibrid munkavégzés (heti 2-3 nap Home Office)



Jelentkezés CV feltöltéssel

Önéletrajzok *
(magyar és/vagy angol)
MEGENGEDETT FÁJLOK: DOC, DOCX, PDF.
MAXIMUM 2 FÁJL (MAXIMUM 10 MB FÁJLONKÉNT).

Húzd ide a fájlokat
vagy

Success message!
Warning message!
Error message!