Osztrák mobil szolgáltató partner cégünk Budapest II, kerületi irodájába keres Junior/Medior Alkalmazás Üzemeltetőt négy fős csapatának bővítése céljából. Kimondottan családias légkör, rugalmas munkaidő, Home Office lehetőség (heti 2 nap), napi szintű angol nyelvhasználat, hosszú távú, stabil munkalehetőség.
Feladatok
- A meghatározott rendszerek és kapcsolódó alkalmazások működésének felügyelete
- A rendszerek napi működésének monitorozása
- Együttműködés az IT infrastruktúra és fejlesztési területekkel
- Az alkalmazások működtetésének optimalizálásához javaslatok készítése
- Részvétel az alkalmazásüzemeltetési feladatok automatizálásában
- Részvétel a hibaelhárítási folyamatokban
- Tarifa és konfiguráció management, applikáció konfiguráció
- Proaktív rendszer karbantartás
- Havi számlázás üzemeltetés
- Tesztelés támogatása
- Új szoftververziók telepítése
- 24 / 7 oncall ügyelet rotációs alapon – 4 hetente 1 hét, jellemzően maximum 1,5-2 órányi feladat összesen az ügyelet során (lecsúsztatható)
- Napi kommunikáció a kollégákkal (üzemeltetés, fejlesztés, ügyfélszolgálat)
- Üzemeltetési dokumentációk készítése
- A telefonhívások és a bejelentett problémák adminisztrációja
- SQL lekérdezések készítése
- Szkriptek írása Python nyelven (a feladatok kb, 15%-át teszi ki)
Elvárások
- Minimum középfokú műszaki / informatikai végzettség, vagy folyamatban lévő informatikai tanulmányok
- Legalább 1-2 év üzemeltetői tapasztalat
- SQL nyelv ismeret (PostgreSQL vagy PL/SQL)
- Angol nyelv erős középszintű ismerete szóban és írásban
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- Linux szerver üzemeltetési tapasztalat
Előnyök
- Telekommunikációs ismeret
- Bármilyen script vagy programnyelv ismerete (Shell, Python, CSS, HTML)
- Github ismerete
- Analitikus gondolkodás
- Rugalmasság
- Pontos munkavégzés
- Csapatjátékos hozzáállás
- Jó kommunikációs készség
- Proaktív személyiség
Amit ajánlanak
- 13. havi fizetés
- Home Office lehetőség (heti 2 nap)
- Osztrák SIM kártya
- Irodai masszázs
- Nemzetközi csapat