SAP Basis Administrator

Support és Helpdesk Budapest Jelentkezem az állásajánlatra
Megjelenés dátuma: 2018 január 24, szerda Azonosító: 1698

Nemzetközi informatikai partnerünk számára keresünk új munkatársat hosszú távú, budapesti munkavégzésre, az alábbi pozícióba:

Munkakör:
Support és Helpdesk
Szakirány:
-
Munkavégzés helye:
Budapest

Feladatok

  • SAP alkalmazások 2. és 3. szintű támogatása külső és belső ügyfelek számára modulfüggetlen módon
  • Feladata az SAP alkalmazások zökkenőmentes működésének biztosítása, a frissítések, verzióváltások végrehajtása, migrációk lebonyolítása, a felmerülő hibák javítása, kérések teljesítése, az alkalmazás használatával kapcsolatos tanácsadás, támogatás
  • Hibajegyet létrehoz, fogad, megnyit
  • A hibajegy illetékességét megállapítja, a hibajegyet elfogadja, elutasítja vagy továbbítja a megoldás helye felé
  • Egyszerűbb kéréseket saját maga teljesít, a problémamegoldást eszkalálja.
  • A hibajegyet naprakészen tartja
  • Kommunikál az ügyféllel a hibajegy megoldásával kapcsolatosan
  • A hibajegyet lezárja, a megoldást dokumentálja
  • Adatot szolgáltat a külső/ belső jelentéskérőknek. Jogosultságok oszt ki, egyszerűbb feladatokat old meg
  • A munkakör főbb feladatai, felelősségei (addicionális feladatok az előző szinthez képest): 2. szintű támogatást nyújt, a hozzá kerülő problémák többségét a saját szintjén oldja meg
  • Rendszer updgrade-eket hajt végre
  • Az alkalmazás-támogatási életciklusnak megfelelően dolgozik
  • Az ITIL folyamatokat ismeri és alkalmazza
  • Készenléti feladattal megbízható, amennyiben szükség esetén szakértő tanácsa is rendelkezésre áll
  • Az ügyfél informatikai szakembereivel szakmai kapcsolatot tart
  • SAP rendszerek üzemeltetése: monitorozás, problémakezelés, performancia optimalizálás, nyomtatás támogatás, interfészek karbantartása, rendszermásolások végrehajtása, javítócsomagok implementálása
  • Adatbázisok üzemeltetése: monitorozás, problémakezelés, performancia optimalizálás, javítócsomagok implementálása
  • Kapcsolattartás üzemeltető csoportokkal, felhasználók megbízottjaival

Elvárások

  • SAP Basis adminisztrációs ismeretek
  • Legalább 2 éves releváns szakmai gyakorlat
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • Oracle adatbázis-kezelő adminisztrációs ismeretek
  • Windows és Unix (HP-UX, AIX, Linux) operációs rendszerek emelt szintű felhasználói ismerete
  • 3 műszakos munkavégzés (7/24)

Amit ajánlunk

  • Ergonomikus, modern munkakörnyezet
  • Folyamatos fejlődés lehetősége az informatika és a nyelvek területén
  • Karrierlehetőség
  • Multinacionális környezet

Jelentkezés LinkedIn profilommal

A jelentkezés leggyorsabb módja, csak pár kattintás

Jelentkezem a LinkedIn profilommal

Jelentkezés erre az állásra

Hasonló állásajánlatok

Support és Helpdesk

Service Desk munkatárs német nyelvtudással

Munkavégzés helye Budapest
Support és Helpdesk

Helpdesk Analyst (Spanish and English)

Munkavégzés helye Budapest
Support és Helpdesk

Datacentre transformation engineer

Munkavégzés helye Budapest
Support és Helpdesk

Datacentre transformation engineer

Munkavégzés helye Budapest

Összes ajánlat

Kérdésed van?Segítünk! Hívd az alábbi telefonszámot!+36 1 266 24 20