SAP Basis Administrator

Support és Helpdesk Budapest Jelentkezem az állásajánlatra
Megjelenés dátuma: 2018 január 24, szerda Azonosító: 1698

Nemzetközi informatikai partnerünk számára keresünk új munkatársat hosszú távú, budapesti munkavégzésre, az alábbi pozícióba:

Munkakör:
Support és Helpdesk
Szakirány:
-
Munkavégzés helye:
Budapest

Feladatok

  • SAP alkalmazások 2. és 3. szintű támogatása külső és belső ügyfelek számára modulfüggetlen módon
  • Feladata az SAP alkalmazások zökkenőmentes működésének biztosítása, a frissítések, verzióváltások végrehajtása, migrációk lebonyolítása, a felmerülő hibák javítása, kérések teljesítése, az alkalmazás használatával kapcsolatos tanácsadás, támogatás
  • Hibajegyet létrehoz, fogad, megnyit
  • A hibajegy illetékességét megállapítja, a hibajegyet elfogadja, elutasítja vagy továbbítja a megoldás helye felé
  • Egyszerűbb kéréseket saját maga teljesít, a problémamegoldást eszkalálja.
  • A hibajegyet naprakészen tartja
  • Kommunikál az ügyféllel a hibajegy megoldásával kapcsolatosan
  • A hibajegyet lezárja, a megoldást dokumentálja
  • Adatot szolgáltat a külső/ belső jelentéskérőknek. Jogosultságok oszt ki, egyszerűbb feladatokat old meg
  • A munkakör főbb feladatai, felelősségei (addicionális feladatok az előző szinthez képest): 2. szintű támogatást nyújt, a hozzá kerülő problémák többségét a saját szintjén oldja meg
  • Rendszer updgrade-eket hajt végre
  • Az alkalmazás-támogatási életciklusnak megfelelően dolgozik
  • Az ITIL folyamatokat ismeri és alkalmazza
  • Készenléti feladattal megbízható, amennyiben szükség esetén szakértő tanácsa is rendelkezésre áll
  • Az ügyfél informatikai szakembereivel szakmai kapcsolatot tart
  • SAP rendszerek üzemeltetése: monitorozás, problémakezelés, performancia optimalizálás, nyomtatás támogatás, interfészek karbantartása, rendszermásolások végrehajtása, javítócsomagok implementálása
  • Adatbázisok üzemeltetése: monitorozás, problémakezelés, performancia optimalizálás, javítócsomagok implementálása
  • Kapcsolattartás üzemeltető csoportokkal, felhasználók megbízottjaival

Elvárások

  • SAP Basis adminisztrációs ismeretek
  • Legalább 2 éves releváns szakmai gyakorlat
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • Oracle adatbázis-kezelő adminisztrációs ismeretek
  • Windows és Unix (HP-UX, AIX, Linux) operációs rendszerek emelt szintű felhasználói ismerete
  • 3 műszakos munkavégzés (7/24)

Amit ajánlunk

  • Ergonomikus, modern munkakörnyezet
  • Folyamatos fejlődés lehetősége az informatika és a nyelvek területén
  • Karrierlehetőség
  • Multinacionális környezet

Jelentkezés LinkedIn profilommal

A jelentkezés leggyorsabb módja, csak pár kattintás

Jelentkezem a LinkedIn profilommal

Jelentkezés erre az állásra

Hasonló állásajánlatok

Support és Helpdesk

Service Desk munkatárs német nyelvtudással

Munkavégzés helye Budapest
Support és Helpdesk

Helpdesk/Onsite support

Munkavégzés helye Budapest
Support és Helpdesk

Service Center Operators

Munkavégzés helye Budakalász
Support és Helpdesk

Helpdesk /Onsite support

Munkavégzés helye Budapest

Összes ajánlat

Kérdésed van?Segítünk! Hívd az alábbi telefonszámot!+36 1 266 24 20