Product Owner

Megjelenés dátuma: 2022. augusztus 09.

Az álláshirdetés lejárt.
Azonosító: 11214 Helyszín: Budapest Munkakör: Elemző, tanácsadó

Több mint 25 éve piacon lévő német IT-szolgáltató partnerünk magyarországi csapatába Product Ownert keresünk, alkalmazotti munkaviszonyba Budapestre, heti 3-4 nap home-office lehetőséggel.Munkád során banki-biztosítói területhez kapcsolódó migrációs projekten dolgoznál, mely keretén belül az eredeti on-premen futó, főként frontend alkalmazások felhősítése és felhőbe migrálása történik. Ennek időtartalma 1 év lenne, ezután lehetőséged adódik hosszútávon cloud alapú projekkel foglalkozni. Partnerünk számára fontos a munkavállalóik fejlesztése, így munkaidőben a feladataid mellett lehetőséged lenne a jelenlegi tudásod bővítésére, valamint új tudás megszerzésére (partnerünk, ezt anyagilag is támogatja).

A pozíció betöltéséhez 2-3+ év Product Owner/ Project Manager munkakörben szerzett tapasztalat, valmint fejlesztésben való jártasság/ fejlesztésre való nyitottság szükséges. Amennyiben nem rendelkezel fejlesztői tapasztalattal, úgy itt lehetőséged lenne ilyen jellegű tudásra szert tenni.

Elvárások

  • 2-3 éves releváns szakmai tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Szoftverfejlesztési folyamat magabiztos és alapos ismerete
  • Agilis termékfejlesztési módszertanok ismerete
  • Komplex folyamatok átlátásának képessége
  • Proaktivitás
  • Agilitáscél- és megoldás orientáltság
  • Kiváló kommunikációs készség

Előnyt jelent

  • Openshift, Docker, Spring Boot, Micro Frontend, Jenkins, Azure AKS technológiák ismerete
  • Biztosítónál szerzett tapasztalat

Feladatok

  • Aktív részvétel IT projektek tervezési, fejlesztési, tesztelési és üzemeltetési feladataiban
  • Irányítása alá tartozó feladatok elvégzéséhez szükséges munka időzítése, ütemezése, erőforrás becslés készítése, valamint gondoskodás a határidők betartásáról (backlog, követelményelemzés, user story-k írása)
  • Rendszeres kapcsolattartás és szoros együttműködés a beszállító cégekkel és a megrendelővel
  • Egyes alkalmazások migrációs tervezetének és ütemezésének elkészítése, illetve annak nyomon követése és biztosítása, hogy a szükséges erőforrások a beszállítók felé rendelkezésre álljanak
  • Felelős a hozzá tartozó termékek üzemeltetési időszakban felmerült módosítási, javítási, továbbfejlesztési igényeinek ellátásáért és ezek dokumentálásáért
  • Jelenleg a projekten használt technológiák Openshift, Docker, Spring Boot, Micro Frontend. Jövőben bővülni fog Jenkins, Azure AKS.

Amit ajánlunk

  • Versenyképes fizetés + Bónusz (megbeszélés tárgya, teljesítmény alapú)
  • Heti 3-4 napon home-office lehetőség
  • Karrier lehetőség (akár vezetői pozícióba is)
  • Képzés, oktatás és vizsgák támogatása (Udemi, LinkedIn, Pluralsight, AWS vizsga)
  • Rugalmas munkaidő
  • Laptop, mobiltelefon
  • Hosszútávon cloud alapú projektek
  • Igazán jó csapat és munkakörnyezet
  • Nemzetközi háttér
[rdp-linkedin-login]

Jelentkezés CV feltöltéssel

Önéletrajzok *
(magyar és/vagy angol)
MEGENGEDETT FÁJLOK: DOC, DOCX, PDF, RTF.
MAXIMUM 2 FÁJL (MAXIMUM 10 MB FÁJLONKÉNT).

Húzd ide a fájlokat
vagy