Az álláshirdetés lejárt.
FMCG területen tevékenykedő multinacionális vállalat központjába keresünk Rendszergazda munkatársat, normál, irodai munkaredbe, HO lehetőséggel.
Feladatok
- Az IT infrastruktúra területén végzett fejlesztések tesztelése, implementálása
- Céges üzleti szerverek és adatbázisok felügyelete és monitorozása
- A felhasználói eszközök és hozzáférési igények teljesítésének támogatása
- Megbízónk üzleteiben és a raktárakban az IT infrastruktúra működésének támogatása
- A központi IT infrastruktúra, hálózati eszközök és adatvonalak hibáinak elemzése és megoldása külső partnerek bevonásával
- Level 2 szinten az IT Helpdesk által jelzett hibák kivizsgálása és megoldása
- Hardware és software környezet telepítése, adminisztrálása, hibaelhárítása
- Felhasználók támogatása, jogosultságok kezelése (Exchange, Active Directory, MS Teams, VPN)
- Tanúsítvány, domain, licenc és hardver nyilvántartások kezelése
Elvárások
- Minimum 3 éves rendszergazda tapasztalat
- Felsőfokú informatikai végzettség előnyt jelent
- Tárgyalóképes aktív angol és/vagy német nyelvtudás
- B kategóriás jogosítvány
- Nagyfokú önállóság
- Ügyfél-orientáltság, segítőkészség
- Jó kommunikációs és szervezőkészség
- Jó problémamegoldó képesség
- Ticketing rendszer használatában szerzett tapasztalat
Amit kínálnak
- Szép Kártya, 13. havi fizetés, étkezési támogatás, bejárás támogatása
- Normál irodai munkarend, nincs készenlét, ill. ügyelet
- Stabil, nemzetközi hátterű cég
- 1 körös kiválasztási folyamat